Trein opeens verdwenen

• 30 september 2014
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Ik sta al sinds 22.10 uur op station den haag laan van noi te wachten op sprinter nasr weesp. Deze zou 22.20 vertrekken. Om 22.25 wordt omgeroepen dat trein over enkele minuten vertrekt. Tien minuten later verdwijnt gewoon de hele trein van het bord. Terwijl op app van ns staat dat deze gewoon rijdt. Hoe kan dit? En waarom wordt niet gewoon medegedeeld dat trein komt te vervallen.

2 reacties

Beste marinaxxx, welkom op het NS Serviceforum. Volgens deze informatie reed deze trein inderdaad niet. Hoogstwaarschijnlijk was deze Sprinter te laat aangekomen van een vorige rit in Den Haag Centraal, waardoor deze te laat en dus niet meer kon vertrekken. Ik begrijp dat het niet prettig is dat deze trein niet reed; mocht je hierdoor >30 min vertraging hebben gehad, dan kun je een claim indienen.

Groet, Stephan
Reputatie 4
Badge
Als je naar aankomt en vertrek van de sprinters op Den Haag Centraal kijkt, lijkt me dat trein 5770 had moeten keren op trein 5785 (beide op spoor 7). Trein 5770 had 3 minuten vertraging, dus deze was inderdaad iets te laat, maar dat zal niet direct de reden geweest zijn waarom trein 5785 is opgeheven.

5770 21:43 +3m aankomst op spoor 7
5772 22.13 +0 aankomst op spoor 8
5785 22.17 (niet vertrokken) van spoor 7

Reageer