beantwoord

Trein rijdt Baarn voorbij

• 21 juli 2020
  • 4 reacties
  • 303 Bekeken

De Intercity die volgens de zomerdienstregeling in Baarn moet stoppen om 8:17 richting Amsterdam vergeet te stoppen. Mooi waardeloos!

icon

Beste antwoord door Maxime NS 21 juli 2020, 12:03

Goedemiddag FF Focus, welkom op de NS Community. 

Ik zie inderdaad dat je trein niet is gestopt bij Baarn. Erg vervelend dat dit niet goed is gegaan vanmorgen. Mijn excuses. Ik heb je melding doorgezet en hoop dat je dit niet nogmaals zal meemaken. Als je nu de 8:47 uur trein hebt genomen dan kan je inderdaad een claim indienen vanwege je vertraging. Mocht de claim in eerste instantie worden afgewezen, omdat de trein niet vertraagd was, dan kan je deze door een collega laten herzien door die mail te beantwoorden. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dat is heel knap als je met 110 km/h in de 11622 kan instappen, heel hard rennen dan maar? Dat ging zo te zien inderdaad niet helemaal goed. 

Als je hierdoor 30 minuten of meer vertraging bent opgelopen kom je in aanmerking voor de Geld Terug Bij Vertraging regeling. 

Goedemiddag FF Focus, welkom op de NS Community. 

Ik zie inderdaad dat je trein niet is gestopt bij Baarn. Erg vervelend dat dit niet goed is gegaan vanmorgen. Mijn excuses. Ik heb je melding doorgezet en hoop dat je dit niet nogmaals zal meemaken. Als je nu de 8:47 uur trein hebt genomen dan kan je inderdaad een claim indienen vanwege je vertraging. Mocht de claim in eerste instantie worden afgewezen, omdat de trein niet vertraagd was, dan kan je deze door een collega laten herzien door die mail te beantwoorden. 

Reputatie 6

Dit heeft vandaag nog de NS Weekly gehaald. Er werd gezegd dat het vervelend was voor de machinist en vooral voor de reizigers. Maar er werd geen reden aangegeven, terwijl NS Weekly juist dat soort dingen wel probeert te doen.

Maar er werd geen reden aangegeven

Vergeten @VIRM 

Reageer