beantwoord

Trein vertrekt 3 minuten te vroeg

• 20 maart 2015
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Vandaag op Station Amsterdam Rai, zou ik de trein van 8:37 moeten hebben, ik kwam om 8:35 op het perron, de trein stond er al maar de deuren waren dicht, ik heb op de knopjes gedrukt maar de trein reed gewoon weg, 2 minuten te vroeg.
Hierdoor mis ik mijn aansluitingen en ben ik een half uur te laat op mijn werk, mijn baas boos en ik een groot probleem.
Hoe gaat de NS dit oplossen voor mij ?!
icon

Beste antwoord door Jurgen 20 maart 2015, 16:59

Ik zie het op de foto echt 8:37 uur zijn. Let erop dat de aangegeven tijd de tijd van vertrekken is, en niet de tijd dat je het laatst kan instappen. De conducteur kan al zo'n 30 seconden van tevoren beginnen met het vertrekproces (waaronder de deuren sluiten) zodat er ruim op tijd vertrokken kan worden. Het is dus aan te raden in het vervolg iets langer van tevoren aanwezig te zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Ik zie het op de foto echt 8:37 uur zijn. Let erop dat de aangegeven tijd de tijd van vertrekken is, en niet de tijd dat je het laatst kan instappen. De conducteur kan al zo'n 30 seconden van tevoren beginnen met het vertrekproces (waaronder de deuren sluiten) zodat er ruim op tijd vertrokken kan worden. Het is dus aan te raden in het vervolg iets langer van tevoren aanwezig te zijn.
Reputatie 1
Badge
En er rijden daar tenminste elk kwartier treinen. Als op tijd zijn nou echt zo belangrijk was, dan kon je ook snel UITshekken-die metro pakken en snel plannen hoe je die 30 min kan beperken. Want elke Wu heeft toch aan Huawei smartefone?
In HOngKong, Taipei, Seoul, Sjanghai, Singy gaan de deuren van de MRT ook niet meer open voor iemand die nog aan komt rennen.
In die plaatsen haalt men het ook niet in zijn hoofd om 2 minuten te vroeg te vertrekken !!

Reageer