beantwoord

Trein vertrekt van andere zijde perron Haarlem

• 29 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Afgelopen dinsdagnacht (feitelijk woensdag dus) nam ik om 00:14 de intercity van Haarlem naar Leiden/Den Haag. De trein bleek van een andere plek op het lange perron 6 te vertrekken dan de perronaanwijzers je doen geloven; ik stond ten hoogte van de hoofdingang terwijl de trein helemaal doorreed naar de westzijde. Voor mij is het niet zo'n probleem, maar als iemand even niet oplet of slecht te been is, dan is de trein zo gemist. Ik zou de NS als suggestie willen meegeven om correct aan te geven op welk perrondeel de trein zal stoppen.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 30 oktober 2014, 18:42

Welkom op het NS serviceforum bomme204! Ik kan heel goed begrijpen dat je dit even meldt. In principe rijdt de trein niet verder door, tenzij hiervoor gekozen wordt door de verkeersleiding. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Waarschijnlijk was dit ook te laat kenbaar gemaakt waardoor de CTA's op het perron niet gewijzigd waren. Mocht je dit structureel tegen komen op een bepaald station en/of tijdstip dan lees ik dat natuurlijk graag. Dan zullen we het even goed in de gaten gaan houden!
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS serviceforum bomme204! Ik kan heel goed begrijpen dat je dit even meldt. In principe rijdt de trein niet verder door, tenzij hiervoor gekozen wordt door de verkeersleiding. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Waarschijnlijk was dit ook te laat kenbaar gemaakt waardoor de CTA's op het perron niet gewijzigd waren. Mocht je dit structureel tegen komen op een bepaald station en/of tijdstip dan lees ik dat natuurlijk graag. Dan zullen we het even goed in de gaten gaan houden!

Reageer