trein weer niet gestopt in almere buiten

• 19 juni 2019
  • 12 reacties
  • 473 Bekeken

Reputatie 1
Waardeloos bedrijf na. Weer niet gestopt in Almere buiten maar niet ff iets omroepen. Geen excuses niets trein reed met een rotgang langs en de volgende stoptrein rijd niet. Kan allemaal gebeuren maar roep iets om!!!

12 reacties

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling! Het kan inderdaad eens gebeuren, helaas. Heel goed dat je dit aangeeft, Karinzwart. Kun je mij de vertrektijd op station Almere Buiten en de reisdatum sturen? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt gemeld bij de juiste personen, zodat hier weer wat scherper op kan worden gelet.
Hmmm.....de IC's Den Haag - Zwolle- Leeuwarden/Groningen stoppen toch nooit op Almere Buiten? Ook toch niet op Duivendrecht? 🤔Vraag me ook af welke stoptrein ze bedoelt? Die naar Zwolle soms? 🤔
Reputatie 5
Badge
Hmmm.....de IC's Den Haag - Zwolle- Leeuwarden/Groningen stoppen toch nooit op Almere Buiten? Ook toch niet op Duivendrecht? 🤔Vraag me ook af welke stoptrein ze bedoelt? Die naar Zwolle soms? 🤔
De IC's tot Lelystad Centrum stoppen op Almere Buiten en Duivendrecht. Helaas komt het regelmatig voor dat een machinist dit vergeet.
Reputatie 7
Badge +3
Betrof vandaag de 2445 van 11.06
En de stoptrein die uitviel was de 4334
Reputatie 1
Het gebeurt helaas nog steeds te vaak. Maar het gaat mij erom dat er dan helemaal niets wordt omgeroepen.
Reputatie 1
Jesper zoals al gezegd stopt er wel een IC op Almere buiten over het algemeen al bijna twee jaar maar het gebeurt nog steeds te vaak dat er vergeten wordt te stoppen. En is rete irritant als je een afspraak hebt en de vervolg trein waarmee je een aansluitende IC op Almere centrum zou kunnen halen ook niet rijd. Maar roep dan iets om!!! Daar gaat het mij om
Reputatie 1
Het gebeurt helaas nog steeds te vaak. Maar het gaat mij erom dat er dan helemaal niets wordt omgeroepen.
Reputatie 1
Betrof vandaag de 2445 van 11.06En de stoptrein die uitviel was de 4334
Bedankt
Reputatie 1

Hmmm.....de IC's Den Haag - Zwolle- Leeuwarden/Groningen stoppen toch nooit op Almere Buiten? Ook toch niet op Duivendrecht? 🤔Vraag me ook af welke stoptrein ze bedoelt? Die naar Zwolle soms? 🤔De IC's tot Lelystad Centrum stoppen op Almere Buiten en Duivendrecht. Helaas komt het regelmatig voor dat een machinist dit vergeet.

Nog steeds na bijna twee jaar!!!
Reputatie 1
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling! Het kan inderdaad eens gebeuren, helaas. Heel goed dat je dit aangeeft, Karinzwart. Kun je mij de vertrektijd op station Almere Buiten en de reisdatum sturen? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt gemeld bij de juiste personen, zodat hier weer wat scherper op kan worden gelet.
Laura misschien doorgeven over de informatie voorziening. Er werd twintig minuten later pas gezegd dat hij was doorgereden naar excuses ho maar. Daar zou een hoop aan verbeterd kunnen worden. Niet alleen in de trein maar ook op perron. Geld terug bij vertraging is ook lastig in dit geval want de originele trein van 11.06 is niet vertraagd aangekomen op asd zuid de passagiers helaas wel.
Ik zie dat die van 11:06 uur inderdaad door is gereden. Het kan zijn dat de machinist dit ook oprecht laat door had. Dit kan iemand helaas overkomen. Ik begrijp dat je het fijn vindt als er snellere informatievoorzieningen op het station beschikbaar zou zijn. Daar ben ik ook helemaal voor! Is het elke keer het geval dat de informatie pas veel later komt? Hoe vaak gebeurt dit je, Karinzwart? Dan kan ik de melding nog specifieker doorzetten. En ben je nu met de Sprinter van 11:19 uur gegaan? Of 11:36 uur, afhankelijk van je eindbestemming natuurlijk.
Excuus voor de late reactie, KarinZwart! De laatste informatie heb ik helaas niet meer mogen ontvangen. De melding is inmiddels al doorgezet en als je 30+minuten vertraging hebt gehad, dan kun je hier een claim indienen. Jouw feedback over de informatievoorziening heb ik inmiddels ook bij de juiste personen neergelegd.

Reageer