De meeste reizigers hebben gekozen voor het voorste treinstel, de richting waar de trein zou moeten rijden.
Nog geen 5 meter gelopen te hebben, is de trein zonder een aantal vroege reizigers vertrokken richting Lelystad Centrum.
Wat voor slechte communicatie heeft NS? Ik vroeg nog een conducteur die er stond en heb nog gevraagd maar zij gaf als antwoord dat zij geen idee had.
Lekker hoor, denk je vroeg aan te komen op je eindbestemming, krijg je gratis 30 minuten vertraging door een NO SERVICE van NS!
Beste antwoord door Laura B. NS
Spijtig om te lezen dat je de aansluiting niet hebt gehaald. Soms kan de trein alleen helaas niet langer wachten omdat er dan een grotere vertraging veroorzaakt kan worden. Je kan inderdaad een claim indienen voor Geld terug bij Vertraging, zoals John ook al aangeeft. Dat de informatie en communicatie niet optimaal was is erg vervelend en ik zal je melding ook zeker intern even doorzetten!
Bekijk origineel