beantwoord

Trein Zwolle naar Den Haag Centraal van 07:15uur d.d. 27-09-2014 sluit niet aan!!

• 27 september 2014
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen, zojuist aangekomen op station Zwolle vanuit het noorden van Nederland. Bij aankomst op station Zwolle stond er op Perron 5 zowel een dubbeldekker als een koploper. Beide treinstellen stonden wel ver van elkaar. De hamvraag voor alle reizigers die om 07:14 uur aankwamen op station Zwolle perron 3 was welke treinstel naar Den Haag centraal zou gaan rijden.
De meeste reizigers hebben gekozen voor het voorste treinstel, de richting waar de trein zou moeten rijden.

Nog geen 5 meter gelopen te hebben, is de trein zonder een aantal vroege reizigers vertrokken richting Lelystad Centrum.

Wat voor slechte communicatie heeft NS? Ik vroeg nog een conducteur die er stond en heb nog gevraagd maar zij gaf als antwoord dat zij geen idee had.
Lekker hoor, denk je vroeg aan te komen op je eindbestemming, krijg je gratis 30 minuten vertraging door een NO SERVICE van NS!
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 27 september 2014, 11:34

Spijtig om te lezen dat je de aansluiting niet hebt gehaald. Soms kan de trein alleen helaas niet langer wachten omdat er dan een grotere vertraging veroorzaakt kan worden. Je kan inderdaad een claim indienen voor Geld terug bij Vertraging, zoals John ook al aangeeft. Dat de informatie en communicatie niet optimaal was is erg vervelend en ik zal je melding ook zeker intern even doorzetten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Vervelend dat u dit is overkomen.

Ik vrees dat u gewoon pech hebt gehad.Uw trein kwam vanochtend met 2 minuten vertraging aan in Zwolle. Daardoor heeft u uw aansluiting gemist.
U kunt wel een beroep doen op geld-terug-bij-vertraging als u met 30 minuten of meer vertraging op uw eindbestemming bent aangekomen.
Spijtig om te lezen dat je de aansluiting niet hebt gehaald. Soms kan de trein alleen helaas niet langer wachten omdat er dan een grotere vertraging veroorzaakt kan worden. Je kan inderdaad een claim indienen voor Geld terug bij Vertraging, zoals John ook al aangeeft. Dat de informatie en communicatie niet optimaal was is erg vervelend en ik zal je melding ook zeker intern even doorzetten!
Reputatie 1
Vervelend dat u dit is overkomen.

Ik vrees dat u gewoon pech hebt gehad.Uw trein kwam vanochtend met 2 minuten vertraging aan in Zwolle. Daardoor heeft u uw aansluiting gemist.
U kunt wel een beroep doen op geld-terug-bij-vertraging als u met 30 minuten of meer vertraging op uw eindbestemming bent aangekomen.

Nee, het klinkt misschien nu wel heel raar, maar ik heb de trein, die nog op perron 3 stond, die naar Rotterdam centraal als eindbestemming had, genomen. Ik was de enige die op het laatste moment nog was ingestapt.
Ik had geen tijd gehad om de overige reizigers te informeren om mee te reizen richting Amersfoort. Volgens mij moesten deze naar Schiphol, maar bij Hilversum zijn er werkzaamheden.

Mijn eindbestemming was vanmorgen Den Haag HS en ik kwam zelfs een paar minuten eerder aan op station Den Haag HS, maar moest dan wel 2 x overstappen in Utrecht Centraal en Den Haag Centraal. Gelukkig goede aansluitingen gehad.

Reageer