beantwoord

Treinen op elkaar laten wachten

• 26 november 2017
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Ik kom om 17.45 uur vanuit Schiphol im Zwolle aan en de de aansluitende trein naar Groningen rijdt voor mijn neus weg. De halve trein heeft mensen voor Groningen, die allemaal de trein missen.
icon

Beste antwoord door markjan witte 26 november 2017, 20:04

Ik kom om 17.45 uur vanuit Schiphol im Zwolle aan en de de aansluitende trein naar Groningen rijdt voor mijn neus weg. De halve trein heeft mensen voor Groningen, die allemaal de trein missen. misschien uitstappen zodra de trein stilstaat ?? de trein van schiphol-leeuwaarden kwam om 17.43 aan op zwolle en de trein naar groningen vertrekt om 17.46 en is zelfs vertrokken met een vertraging van ruim 1 minuut 1 minuut en 11 seconden om precies te zijn. dit kan 2 dingen betekenen eerst genoemde sugestie of de aankomsttijd van de intercity schiphol-leeuwaarden staat niet goed geregisteerd bij ov tijden
Bekijk origineel

5 reacties

Ik kom om 17.45 uur vanuit Schiphol im Zwolle aan en de de aansluitende trein naar Groningen rijdt voor mijn neus weg. De halve trein heeft mensen voor Groningen, die allemaal de trein missen. misschien uitstappen zodra de trein stilstaat ?? de trein van schiphol-leeuwaarden kwam om 17.43 aan op zwolle en de trein naar groningen vertrekt om 17.46 en is zelfs vertrokken met een vertraging van ruim 1 minuut 1 minuut en 11 seconden om precies te zijn. dit kan 2 dingen betekenen eerst genoemde sugestie of de aankomsttijd van de intercity schiphol-leeuwaarden staat niet goed geregisteerd bij ov tijden
Ik kom om 17.45 uur vanuit Schiphol im Zwolle aan en de de aansluitende trein naar Groningen rijdt voor mijn neus weg. De halve trein heeft mensen voor Groningen, die allemaal de trein missen.
antwoord wat je van ns zal krijgen is dat treinen niet op elkaar kunnen wachten ivm het drukke spoor bij Zwolle dan krijg je het zogenoemde sneeuwbal effect.
de trein van schiphol-leeuwaarden kwam om 17.43 aan op zwolle en de trein naar groningen vertrekt om 17.46 en is zelfs vertrokken met een vertraging van ruim 1 minuut. 1 minuut en 11 seconden om precies te zijn. Of de aankomsttijd van de intercity schiphol-leeuwaarden staat niet goed geregisteerd bij ov tijden
(Aankomst)vertraging is momenteel niet altijd even nauwkeurig te bepalen. Je kunt TS daar niet zo op aanvallen.
Jammer dat de klokken niet gelijk lopen. Regelmatig is het digitale bord anders met tijden dan de gele borden. Én de klokken lopen niet gelijk. Maar ns heeft excuus sorry menselijke fout. Soms is dat niet menselijk meer.
Goedemorgen AdriHendriks en welkom op het NS Forum,

Spijtig dat jou dit is overkomen. Het antwoord van markjan witte klopt met het zogenaamde sneeuwbal effect. Ik wil nog wel vermelden dat de klokken op het station altijd horen gelijk te lopen. Deze zijn gekoppeld aan een atoomklok en indien deze niet gelijk loopt zal dat een minuut later weer automatisch worden aangepast. Als dat niet het geval is ontvangen wij graag een melding want dan is deze kapot.

Reageer