beantwoord

Treinen vanuit Zeeland morgen niet verder dan Roosendaal?

• 22 februari 2017
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Ik weet dat Zeeland niet de meest levende provincie is, maar is het nou echt noodzakelijk om morgen niks verder te laten rijden dan Roosendaal? Zo geef je die arme mensen een NOG langere reistijd naar de randstad dan ze nu al hebben. Ik vind dit best wel een heel erg sneue beslissing van NS, ookal woon ik niet in Zeeland. Dit verdient men daar niet.

Mijn vraag dus: Waarom is er gekozen voor Roosendaal, en kan de trein bijvoorbeeld niet verder rijden tot Rotterdam?

https://www.ovtijden.com/avtdag/BGN/20170223
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 22 februari 2017, 21:55

De reizigers uit Zeeland hebben géén langere reistijd morgen, ze moeten alleen wel overstappen om in Rotterdam te komen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
En ja, ik heb ooit in topics juist voorgesteld dat er standaard niet verder gereden moet worden dan Roosendaal. Maar dit komt in één keer onverwachts en kan de mensen daar dus grote problemen geven die ze totaal niet zien aankomen.
Reputatie 6
Badge +1
De reizigers uit Zeeland hebben géén langere reistijd morgen, ze moeten alleen wel overstappen om in Rotterdam te komen.
Reputatie 3
ProRail trekt gewoon een LUD uit de kast, en het hele riedeltje wordt keurig opgevolgd. Knip in Roosendaal doet men altijd bij dit soort weer, zal vast wat met rangeren of personeel te maken hebben. Als er overigens zo veel treinen dan morgen in de tuin van Roosendaal zullen staan, ben ik benieuwd of de bovenleiding dat trekt...
Reputatie 6
Badge +1
ProRail trekt gewoon een LUD uit de kast, en het hele riedeltje wordt keurig opgevolgd. Knip in Roosendaal doet men altijd bij dit soort weer, zal vast wat met rangeren of personeel te maken hebben. Als er overigens zo veel treinen dan morgen in de tuin van Roosendaal zullen staan, ben ik benieuwd of de bovenleiding dat trekt...

Hopelijk niet weer een stroomstoring idd...
Er zal voor Roosendaal zijn gekozen omdat er hier door het lange stationnement alsnog kan worden overgestapt op een aansluitende trein, anders heb je gelijk +30 aan je broek. Als je dat in Rotterdam gaat doen, dan gaat de aansluiting verloren of de trein vertrekt weer met vertraging. Dat zal niet passen in het ruimte maken van NS en ProRail.
Er zit nu een extra stop tussen inderdaad. Voor de rest blijf het vrij hetzelfde!

Reageer