Skip to main content

Treinlengte in app

• May 7, 2025
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Hi,

het valt me op dat in de app (apple versie)het aantal bakken van een trein niet meer wordt aangegeven. Erg jammer omdat het daardoor een stuk lastiger is om te bepalen waar in te stappen in een rustiger deel van de trein.

Waarom is deze functionaliteit niet meer beschikbaar en komt dit weer terug?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 7, 2025

Voor welke dag heb je dit probleem? Het klopt dat je het treintype en de treinlengte niet kunt zien als je twee dagen van tevoren plant.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 7, 2025

Hallo Pandarve en welkom bij de NS Community,

Zoals Gorott al aangaf kan je pas kort voor tijd de exacte treinlengte zien. Laat je ons weten om welke dag het precies gaat?

• Op het juiste spoor
  • May 9, 2025

Idd. Ik kan het ook niet meer zien. Zoals nu (9mei 8.21u vertrek heiloo naar amsterdam). Ik ben niet de enige. Vandaag een kortere trein en de helft van de passagiers stond verkeerd. 

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 9, 2025

Idd. Ik kan het ook niet meer zien. Zoals nu (9mei 8.21u vertrek heiloo naar amsterdam). Ik ben niet de enige. Vandaag een kortere trein en de helft van de passagiers stond verkeerd. 

Er hangt als het goed is een bord op het perron met de informatie van de volgende trein en dus ook de positie van het informatiebord tegenover de positie waar de trein zou moeten stoppen.

@Sem wellicht weet jij hier iets vanaf?