trugbetaling

  • 12 October 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik heb een aantal keer geprobeerd in te checken met mijn betaal pas de poortjes weigerde omdat er niet genoeg saldo zou staan op mijn rekening. Daarna ben ik gelopen naar een automaat om een kaartje te kopen na die gekocht te hebben en ik eenmaal in de trein zat ben gaan kijken op mijn rekening en zag ik dat er voldoende opstond om te kunnen reizen ik bekijk het kopje afschrijvingen zie ik dat er 2x is afgeschreven terwijl hij weigerde aan de poortjes ik wil hierom mijn geld terug want ik heb er zelf een moeten kopen. 
 

*Afbeelding verwijderd door moderator

 


1 reactie

Hallo Safiena joelfan en welkom bij de NS Community,

 

Dat is vreemd zeg. Je kan het beste een claim indienen via de website van OVpay. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer