beantwoord

Tussenstop maken

• 15 juli 2014
  • 3 reacties
  • 984 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil naar Vlissingen, maar zal een tussenstop maken in Goes om mijn kleinzoon te feliciteren. Moet ik in Goes in- en uitchecken?
icon

Beste antwoord door fcpoutre 15 juli 2014, 13:29

Officieel moet je uit- en inchecken als je het station verlaat. Je kan ook met je kleinzoon op het station afspreken, dan hoef jij niet uit te checken maar moet hij officieel wel inchecken, of je moet over het poortje heen zoenen 🙂. Officieus kan je zolang de poortjes nog open staan gewoon even je kleinzoon feliciteren, als je je reis maar binnen 6 uur beëindigd.
Als je geen kortingkaart hebt kan je overigens ook een e-ticket of kopen. Dan kan je je reis rustig onderbreken zonder te zondigen tegen de regels.
Bekijk origineel

3 reacties

Officieel moet je uit- en inchecken als je het station verlaat. Je kan ook met je kleinzoon op het station afspreken, dan hoef jij niet uit te checken maar moet hij officieel wel inchecken, of je moet over het poortje heen zoenen 🙂. Officieus kan je zolang de poortjes nog open staan gewoon even je kleinzoon feliciteren, als je je reis maar binnen 6 uur beëindigd.
Als je geen kortingkaart hebt kan je overigens ook een e-ticket of kopen. Dan kan je je reis rustig onderbreken zonder te zondigen tegen de regels.
Station Goes heeft nog geen poortjes. Zit overigens wel in de planning dat die daar geplaatst gaan worden. Er hoeft dus niet over het deurtje heen gezoend te worden.
Alvast gefeliciteerd met je kleinzoon! Fcpoutre en Hertog hebben je aan het juiste antwoord geholpen. Je hoeft niet uit te checken bij deze reisonderbreking als je je reis maar binnen 6 uur beëindigd. Op station Goes zijn inderdaad nog geen poortjes aanwezig. Fijne reis gewenst!

PS: ik heb je topic verplaatst naar 'op het station' om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer