beantwoord

Uit- en incheckpaaltjes station Rotterdam Blaak bij overstap Metro

• 9 maart 2015
  • 1 reactie
  • 625 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
L.S.,

Al meerdere topics met hetzelfde probleem zijn aangemaakt. Ik wil hier opnieuw de aandacht op bevestigen.

Op Rotterdam Blaak kan er gemakkelijk via een trap worden afgedaald vanuit de metro naar de trein en andersom van de trein naar de metro. Echter staan er op het perron van station Rotterdam Blaak twee paaltjes van de NS en twee paaltjes van de metro om te kunnen in- en uitchecken van het ene naar het andere systeem. Wanneer er én een trein én een metro tegelijk zijn gearriveerd, staan er zeker wel 100 mensen om de vier paaltjes heen en is het ongelooflijk druk.

Vandaag heb ik hierdoor weer een trein gemist, ik kwam namelijk niet aan de beurt bij het in- en uitchecken voordat de trein vertrok. Dit is iets wat heel vaak gebeurd en ik vind het niet de bedoeling om thuis tien minuten eerder te vertrekken, zodat ik zeker weet dat ik op tijd kan in- en uitchecken.

Dit systeem werkt dus niet goed! Die vier paaltjes zijn echt veel te weinig!! Mijn vraag is wanneer hier daadwerkelijk iets aan wordt gedaan? Ik denk namelijk dat alle reizigers hetzelfde probleem ervaren.

Met vriendelijke groet,
Besje
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 9 maart 2015, 15:33

Hallo Besje. Welkom op het NS serviceforum! Dit is inderdaad bij ons bekend en er zijn al een aantal meldingen van gemaakt. Ik begrijp ook dat dit inderdaad een behoorlijk probleem is en ga er nogmaals achteraan. Hopelijk merken jullie reizigers hier spoedig verbetering! Helaas kunnen we dit natuurlijk niet per direct aanpassen, maar ik ga er achteraan.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Besje. Welkom op het NS serviceforum! Dit is inderdaad bij ons bekend en er zijn al een aantal meldingen van gemaakt. Ik begrijp ook dat dit inderdaad een behoorlijk probleem is en ga er nogmaals achteraan. Hopelijk merken jullie reizigers hier spoedig verbetering! Helaas kunnen we dit natuurlijk niet per direct aanpassen, maar ik ga er achteraan.

Reageer