Vanmorgen was het op Adam CS om 8.30u niet mogelijk om uit te checken. Wat nu?
Indien je reist op saldo dan kan je via www.uitcheckgemist.nl een claim indienen. Het kan soms even duren voordat de transactie zichtbaar is.
Gebruik je NS Flex? Dan dien je enkele dagen te wachten. Ons systeem probeert eerst om de rit automatisch te corrigeren. Je krijgt een e-mail zodra dit is gelukt. Lukt dit niet dan krijg je een mail dat je de rit zelf kan corrigeren. Je kan dan vervolgens via Mijn NS of via onze Klantenservice een correctie aanvragen.
Let wel op dat er bij uitcheckgemist vanuit wordt gegaan dat je het zelf vergeten bent en er daarom een maximum van drie keer per kalenderjaar geldt. In geval van een storing zou je ook contact op kunnen nemen met de klanteNService om het te corrigeren en niet mee te laten tellen voor het maximum.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.