beantwoord

Uitchecken Amsterdam CS ipv Inchecken

• 9 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Beste NS, een paar dagen geleden heb ik op Amsterdam CS per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt; gelijk 10 euro van mijn kaart afgehaald. Ik begrijp dat ik via mijn NS kan regelen om mijn geld terug te krijgen. Dit lukt echter niet vanwege een foutmelding op de 'mijn NS' pagina. Kan ik dit op een andere manier regelen? Daarnaast lees ik dat ook andere reizigers dit hebben meegemaakt op Amsterdam CS. Is het een idee om een waarschuwingsgeluid in te stellen zodat reizigers weten dat zij iets verkeerds hebben gedaan, en dan ook geen 10 euro af te halen van de kaart? Ik hoop zsm van u te horen. Dank alvast.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 9 oktober 2014, 17:11

Dag Willem118, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is dit bedrag te claimen via onze telefonische klantenservice. Welke melding zie je precies in je MIjn NS-account? Is je Ov-chipkaart juist gekoppeld aan je Mijn NS-account? Groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Geregeld! Ik heb na het plaatsen van dit bericht de klantenservice nummer gevonden en gebeld. Nu hoop ik nog dat de Mijn NS weer gaat werken.
Dag Willem118, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is dit bedrag te claimen via onze telefonische klantenservice. Welke melding zie je precies in je MIjn NS-account? Is je Ov-chipkaart juist gekoppeld aan je Mijn NS-account? Groet Ramon

Reageer