beantwoord

Uitchecken bij een andere vervoerder


Hoi, ik heb in Nijmegen ingecheckt bij het NS poortje. Ik ging naar Venray station maar ik kon daar niet uit checken? Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Thom 28 maart 2019, 16:31

In Venray is geen NS-poortje, u heeft niet bij de goede vervoerder ingecheckt, dat had in Nijmegen bij Arriva moeten zijn.
Het is wat gedoe, maar probeert u het hier:

https://uitcheckgemist.nl
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
https://www.ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html

Bent u vergeten in- of uit te checken? Dan kunt dit binnen 6 uur na uw reis alsnog doen bij een paaltje of poortje van NS. Lukt het niet binnen deze termijn, dan kunt u vanaf 24 uur na uw reis een aanvraag indienen om geld terug te krijgen. Dit kan via uw Mijn NS account. Ook zonder account kunt u een aanvraag indienen. Dien uw aanvraag in binnen 6 maanden.


Kan eventueel ook via www.uitcheckgemist.nl

Edit: Thom heeft gelijk. U heeft bij de verkeerde vervoerder ingecheckt.
Reputatie 7
Badge +4
In Venray is geen NS-poortje, u heeft niet bij de goede vervoerder ingecheckt, dat had in Nijmegen bij Arriva moeten zijn.
Het is wat gedoe, maar probeert u het hier:

https://uitcheckgemist.nl
Badge +3
Binnen Mijn NS wordt een gemiste uitcheck niet meer geaccepteerd als het vertrekstation en de bestemming hetzelfde zijn. De foutieve incheck bij NS (niet met NS gereisd dus instaptarief terug) kan je dus alleen via de klantenservice laten corrigeren.

Misschien dat het bij uitcheckgemist.nl nog wel werkt, maar dan zou je Venray in moeten vullen en ik betwijfel of dat gaat werken, laat staan welke prijs daarvoor berekend wordt.
Hallo Maudxoxo en welkom bij de NS Community.

Zoals hierboven al is aangegeven heb je bij de verkeerde vervoerder ingecheckt om te gaan reizen. Hierdoor kun je niet uitchecken op je bestemming en ben je het instaptarief kwijt. Je kunt het via de Klantenservice laten corrigeren, een claim via uitcheckgemist.nl wordt geannuleerd omdat je in feite niet met ons gereisd hebt en het hele bedrag terug dient te krijgen. Doe het via onze Sociale Media kanalen of Live Chat voor een snelle reactie.

Reageer