beantwoord

uitchecken niet mogelijk door stroomstoring

  • 17 november 2014
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Op 10 november was het in Breda niet mogelijk uit te checken. In mijn reisgeschiedenis staat de transactie nog steeds open zonder eindpunt. Hoe voorkom ik dat ik (met mijn businesscard met altijd vrij) alsnog een naheffing krijg?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 17 november 2014, 16:19

Dag Bastiaan, je kunt in je Mijn NS Zakelijk-account een claim indienen. Heb je al een account? En zo ja, heb je je kaart al gekoppeld? Dan kun je je reishistorie inzien, en kun je een claim indienen om het teveel gefactureerde bedrag terug te krijgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Bastiaan, je kunt in je Mijn NS Zakelijk-account een claim indienen. Heb je al een account? En zo ja, heb je je kaart al gekoppeld? Dan kun je je reishistorie inzien, en kun je een claim indienen om het teveel gefactureerde bedrag terug te krijgen.

Reageer