beantwoord

Uitchecken niet mogelijk (zij-uitgang Utrecht CS)

• 10 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

Vanochtend stonden de poortjes open bij de zij-uitgang van Utrecht CS naar de fietsenstalling. Op de poortjes stond het verzoek om het station zo spoedig mogelijk te verlaten (of iets dergelijks). Ik kon niet uitchecken.

Hoe kan ik alsnog uitchecken. Ik wil dit niet doen via het formulier "vergeten uit te checken", vanwege de volgende redenen:
  • de rit staat dan niet in mijn declaratie-overzicht wat ik naar mijn werkgever stuur
  • je mag slechts drie keer per jaar dit formulier gebruiken. Ik wil niet dat deze keer (buiten mijn schuld) van die drie keer af gaat
  • ik ben niet vergeten om uit te checken.
Met vriendelijke groet,
Kars
icon

Beste antwoord door Miriam NS 10 oktober 2018, 13:39

Hallo kars_o,

Ik begrijp dat je dit liever niet via het formulier doet, maar ik wil daar wel bij aangeven dat hier wel rekening mee zal worden gehouden met de 3 keer die je aangeeft. Ik weet niet of je het gaat redden, maar je kunt tot 6 uur na je reis nog uitchecken. Lukt dit niet, dan is de enige optie toch het vergeten uitchecken formulier. Laat je even weten of dit nog lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Natuurlijk! Ik heb je naam verwijderd 🙂.
Hallo kars_o,

Ik begrijp dat je dit liever niet via het formulier doet, maar ik wil daar wel bij aangeven dat hier wel rekening mee zal worden gehouden met de 3 keer die je aangeeft. Ik weet niet of je het gaat redden, maar je kunt tot 6 uur na je reis nog uitchecken. Lukt dit niet, dan is de enige optie toch het vergeten uitchecken formulier. Laat je even weten of dit nog lukt?
Badge +3
Een vergeten uitcheck via www.uitcheckgemist.nl kan bij NS drie keer per kalenderhalfjaar volgens mij (dus jan-jun en jul-dec). Daarna kan je het via de klantenservice doen, zonder verdere beperkingen.

Een gemiste INcheck (je hebt zonder geldig vervoersbewijs gereisd) kan inderdaad maar 3 keer per jaar, en moet altijd via de klantenservice, tenzij dat inmiddels aangepast is bij uitcheckgemist of in Mijn NS.
Beste NS,

Per ongeluk heb ik mijn naam onder het eerste bericht geplaatst. Kunnen jullie die voor mij verwijderen?

Reageer