beantwoord

uitchecken om over te kunnen stappen op internationale trein, waar ik al een ticket voor heb.

• 3 april 2018
  • 2 reacties
  • 560 Bekeken

Ik heb een vraag over in en uitchecken, omdat ik moet overstappen op een internationale trein waar ik al een ticket voor heb.

Ik heb online een internationaal treinticket gekocht vanaf Utrecht CS.
Ik moet eerst nog met de trein naar Utrecht.
Om in Utrecht te komen moet ik dus eerst inchecken.
In Utrecht moet ik dus uitchecken, omdat ik het ticket vanaf Utrecht CS al heb.
Kan ik uitchecken op een plek op station Utrecht, zonder dat ik door een poortje moet?
Kan het op het perron waar de internale treins vertrekken?
icon

Beste antwoord door Robert B 3 april 2018, 17:04

Ja, op de perrons waar internationale treinen vertrekken of aankomen zijn in/uitcheckpaaltjes. Je vindt ze ongeveer tussen de roltrappen en vaste trappen, met een paal met een soort witte kubus erboven, en ik meen het woord overstappen er op.

Als je zonder korting naar Utrecht gaat kan je ook een e-ticket enkeltje kopen (uitprinten of in de Reisplanner Xtra app).
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ja, op de perrons waar internationale treinen vertrekken of aankomen zijn in/uitcheckpaaltjes. Je vindt ze ongeveer tussen de roltrappen en vaste trappen, met een paal met een soort witte kubus erboven, en ik meen het woord overstappen er op.

Als je zonder korting naar Utrecht gaat kan je ook een e-ticket enkeltje kopen (uitprinten of in de Reisplanner Xtra app).
Ja, op de perrons waar internationale treinen vertrekken of aankomen zijn in/uitcheckpaaltjes. Je vindt ze ongeveer tussen de roltrappen en vaste trappen, met een paal met een soort witte kubus erboven.

Bedankt voor het duidelijke antwoord!

Reageer