beantwoord

Uitchecken onmogelijk is niet hetzelfde als vergeten uit te cheken!

• 27 januari 2020
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Afgelopen vrijdag was het niet mogelijk om op station Santpoort Zuid uit te checken, de uitcheck-zuilen werkten niet. Nu heb ik het teveel betaalde geld teruggevraagd en er is toegezegd dat dit uitbetaald gaat worden, maar ik krijg een mail waarin staat dat het gaat om restitutie bij vergeten in/uitchecken, terwijl ik het niet vergeten was, maar de zuil niet werkte. Ik hoop dat mocht ik komend jaar nog eens echt vergeten uit te checken, ik dan nog wel een beroep op restitutie kan doen.

icon

Beste antwoord door Slidestops 27 januari 2020, 12:30

Als je hebt bedrag via de klantenservice hebt teruggevraagd dan zal er ook een notitie zijn achtergelaten met de reden voor de restitutie. Mocht je volgende keer tegen problemen aanlopen met het claimen van een reis, dan kan de klantenservice dat alsnog voor je rechtzetten

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Voor vergeten uit te checken is het sowieso meestal geen probleem, maar bij vergeten in te checken (dus bij uitcheck door poortjes het instaptarief ingehouden) wél, want dan heb je zonder geldig vervoerbewijs (zwart) gereisd. Daar zit inderdaad een limiet aan.

Reputatie 7

Als je hebt bedrag via de klantenservice hebt teruggevraagd dan zal er ook een notitie zijn achtergelaten met de reden voor de restitutie. Mocht je volgende keer tegen problemen aanlopen met het claimen van een reis, dan kan de klantenservice dat alsnog voor je rechtzetten

Goedemiddag Twannekedijkstra. Welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops aangeeft zijn we niet super streng m.b.t. het maximaal aantal claims wat je in kan dienen. Indien een medewerker je claim afkeurt mag je wijzen op de situatie van afgelopen vrijdag en dan moet het goed komen.

Reageer