beantwoord

uitchecken ov-fiets mislukt

• 5 mei 2015
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb op 2 mei in Nijmegen een fiets gehuurd en die 's middags weer ingeleverd. Nu kreeg ik net een mail dat er een toeslag volgt, omdat ik de fiets nog zou hebben. Ik betaal dus schijnbaar nog steeds, terwijl ik die fiets niet meer heb. Kan dit snel worden opgelost voordat de kosten de pan uit rijzen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 mei 2015, 12:02

Voor een snelle oplossing heeft u het verkeerde kanaal gekozen, aangezien vandaag geen moderators op het forum actief zullen zijn. OV-fiets is inmiddels ook bereikbaar via de telefonische klantenservice op 030 - 751 51 55 met een eigen doorkiesnummer (ik meen 2 en dan 3). Hou wel rekening met een wachttijd.
Bekijk origineel

2 reacties

Voor een snelle oplossing heeft u het verkeerde kanaal gekozen, aangezien vandaag geen moderators op het forum actief zullen zijn. OV-fiets is inmiddels ook bereikbaar via de telefonische klantenservice op 030 - 751 51 55 met een eigen doorkiesnummer (ik meen 2 en dan 3). Hou wel rekening met een wachttijd.
Ik zal het nogmaals proberen via dat nummer. Het duurt erg lang vandaag. Bedankt voor je reactie

Reageer