beantwoord

Uitchecken vergeten? In Duivendrecht met toegangspoortjes?

• 7 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Beste NS,

De check-uit alert service van NS Extra vind ik geweldig. Dank hiervoor. Echter de (automatische) email reactie erop vind ik eigenaardig tot grappig. Onderwerp: Overzicht reisgegevens na vergeten check in / uit.

Ik ben uitgestapt op Duivendrecht, echter daar staan gesloten poortjes, dus ik heb toch een OV Chipkaart nodig om er uit komen.
Zou het ook kunnen zijn dat het een technische storing kan zijn in uitcheck registratie? Zo ja, is het dan niet handig/eerlijk om deze foutmogelijkheid ook in de email te vermelden?

Met vriendelijke groet,

Wilfred Nolten
icon

Beste antwoord door Jouke NS 8 augustus 2018, 11:05

Hallo wnolten en welkom bij de NS Community.

De reactie van Raymond123 is een hele goede. Op een aantal stations kun je zowel met NS als met een andere vervoerder reizen. Hierdoor kan het zijn dat je bij de verkeerde vervoerder uit hebt gecheckt en extra kosten hebt gemaakt. Via de Klantenservice OV-chipkaart kun je achterhalen of dat het geval is en restitutie vragen doe je hier. Kun je hiermee uit de voeten?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Mogelijk / waarschijnlijk ben je bij GVB uitgecheckt ipv NS. In dat geval heeft NS geen uitcheck geregistreerd. Je zou in dit geval ook nog bij GVB 4 EUR kunnen terugvragen. Advies: bekijk transacties via OV-chipkaart site.
Hallo wnolten en welkom bij de NS Community.

De reactie van Raymond123 is een hele goede. Op een aantal stations kun je zowel met NS als met een andere vervoerder reizen. Hierdoor kan het zijn dat je bij de verkeerde vervoerder uit hebt gecheckt en extra kosten hebt gemaakt. Via de Klantenservice OV-chipkaart kun je achterhalen of dat het geval is en restitutie vragen doe je hier. Kun je hiermee uit de voeten?

Reageer