beantwoord

Uitgang Fietsenstalling IJboulevard

  • 24 February 2023
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vanochtend heb ik hard mijn hoofd gestoten tegen een niet goed zichtbare glazen afsluiting van de draaideur in de nieuwe fietsenstalling IJboulevard. Er zijn uitgangen met draaideuren aanwezig met daarachter een enkele trap naar buiten die naar de boulevard leidt. Vanochtend ging de draaideur niet automatisch aan maar kon ik wel naar binnen lopen en de draaideur voortduwen, waarna ik dus mijn hoofd stootte tegen de buitenwand.
Toen ik dit vervolgens meldde aan de meneer die bij de hoofdingang stond kreeg ik te horen dat het zijn eerste dag was en dat hij het verder ook niet wist.
Verder arriveer ik bij het station vanaf de oostkant, echter de ingang aan deze kant was afgesloten.
Daarom de volgende vragen:
- waarom is de draaideur met gesloten glazen buitendeur überhaupt toegankelijk?
- waarom wordt de toegang tot deze gigantische fietsenstalling zo inefficiënt gemaakt?
- waarom weet het personeel bij de ingang niet hoe zij een melding moeten doen van mankementen?

Groeten,

icon

Beste antwoord door Vareo 24 February 2023, 10:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge

Op de eerste twee vragen heb ik geen antwoord maar de derde vraag lijkt me wel duidelijk. Je trof iemand die oprecht helemaal niks wist. Waarschijnlijk omdat die persoon geen instructies heeft gekregen.

Reageer