beantwoord

uitgecheckt, 10 euro afgeschreven

• 8 november 2015
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Dag!

Gisteren heel laat, rond uurtje of 2.30, op Amsterdam Centraal. We wilden even wachten in de stationshal na
museumnacht bezocht te hebben. Poortjes dicht, geen probleem. Inchecken, poortje open. Nu bleek dat we aan de
kant waren waar we niet mochten zijn, dus wij naar de andere kant lopen, uitchecken. Ik wil er graag uit, naar
de nachtbus toe, zijn de poortjes dicht, bij de hoofdingang. Ik check blijkbaar bij t verkeerde poortje uit, want er
wordt pardoes 10 euro af geschreven! Ik dacht, ben ik nou gek?? Ik ben nergens heen gegaan, alleen t station in en uit. Dit is me eerder gebeurd, en toen snapte ik het ook al niet. Toen niet bij nagedacht, maar nu kan ik eigenlijk niet meer naar huis. Dus, mijn vraag:
kan ik dit terug krijgen? En waarom gebeurd dit? Super vervelend, dat geld is mijn rit naar huis!

Groet N
icon

Beste antwoord door Thom 8 november 2015, 12:49

De poortjes hebben twee kanten, van binnenuit een uitcheckkant en als je naar binnen gaat een incheckkant. U heeft waarschijnlijk aan de binnenkant in willen checken. Het is het beste even contact op te nemen met de Klantenservice. Het is wel uw eigen fout waarschijnlijk maar men is redelijk coulant als het niet te vaak gebeurt: 030=7515155, ze zijn er dag en nacht, ook nu.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
De poortjes hebben twee kanten, van binnenuit een uitcheckkant en als je naar binnen gaat een incheckkant. U heeft waarschijnlijk aan de binnenkant in willen checken. Het is het beste even contact op te nemen met de Klantenservice. Het is wel uw eigen fout waarschijnlijk maar men is redelijk coulant als het niet te vaak gebeurt: 030=7515155, ze zijn er dag en nacht, ook nu.

Reageer