beantwoord

uitgecheckt i.p.v. ingecheckt

• 11 november 2014
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik wilde gister inchecken, maar deed dit blijkbaar bij een uitcheckpoortje. Er werd 10 euro van mn ovkaart afgehaald. Ik heb daarna gewoon weer ingecheckt aan de goede kant van het poortje. Hoe kan ik die 10 euro nu terugkrijgen? Via de reishistorie lukt dit niet.

Mvg
icon

Beste antwoord door Leny NS 11 november 2014, 15:47

Eline, welkom op het forum. 24 uur later kan ik je reisgegevens inzien van NS en kan je wellicht verder helpen. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens, je kaartnummer willen sturen. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna op 'bericht sturen'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Eline, welkom op het forum. 24 uur later kan ik je reisgegevens inzien van NS en kan je wellicht verder helpen. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens, je kaartnummer willen sturen. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna op 'bericht sturen'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Mogelijk pakt een moderator het hier op. Als het niet te vaak gebeurt, wordt een fout bij inchecken vaak met coulance behandeld.

Reageer