beantwoord

uitval Intercity Direct

• 18 november 2014
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Waarom valt de Intercity Direct uit en wordt dit niet eerder gemeld? Ook nu weer veel gedupeerde mensen op het perron Schiphol die voor een fait accompli worden geplaatst. Ontzettend frustrerend
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 18 november 2014, 19:00

Je kan bij 30 min of meer extra reistijd een Geld terug bij Vertraging-claim indienen. Ik zou je dat in ieder geval willen adviseren. Ik zie op dit moment niet wat de reden was van de uitval van deze trein. Mocht ik kunnen achterhalen wat de exacte reden was dan breng ik je op de hoogte!
Bekijk origineel

5 reacties

Kapotte trein ws, gebeurt dagelijks met IC Direct.
Ik weet inmiddels waarom deze trein niet vertrokken is. Dit was in verband met materieelproblemen. Hopelijk verlopen je volgende reizen beter!
Je kan bij 30 min of meer extra reistijd een Geld terug bij Vertraging-claim indienen. Ik zou je dat in ieder geval willen adviseren. Ik zie op dit moment niet wat de reden was van de uitval van deze trein. Mocht ik kunnen achterhalen wat de exacte reden was dan breng ik je op de hoogte!
Het betrof de 10.09 vanaf Schiphol.
Er werd uiteindelijk op het laatste moment wel omgeroepen maar alleen dat de Intercity Direct niet reed. Verder niets.
Uiteindelijk kwam ik veel te laat in Rotterdam aan (gewone intercity).
Welkom op het NS serviceforum dvangalen! Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station. Zou je misschien aan kunnen geven wat de officiƫle vertrektijd was? Dan kan ik het even voor je nakijken. Spijtig om te lezen dat er niets werd omgeroepen over deze uitval. Ik kijk graag even voor je of ik kan achterhalen wat de reden hiervan geweest is. Hoe is het uiteindelijk met je reis afgelopen?

Reageer