beantwoord

Uitvallen trein, kan daar opgaaf van reden bij vermeld worden?

• 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Vanochtend was ik netjes op tijd (7:35) voor de sprinter vanaf station Ypenburg naar Den Haag centraal. een kort ritje van 6 min om niet met de auto Den Haag in te hoeven rijden. Dan wordt er omgeroepen: "attentie voor reizigers richting Den Haag, de sprinter naar Den Haag centraal van 7:40 rijdt niet". Op zich een heldere mededeling, maar zonder verdere redenen is het toch vervelend om een kwartier extra te wachten voor zo'n kort ritje. Ik reis niet elke dag met de trein, maar dit is de tweede keer in drie weken dat het gebeurt. Ik snap dat er technische storingen kunnen zijn, of iets anders kan voorvallen. Maar ik zou graag iets meer informatie willen!
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 september 2017, 11:03

Goedemorgen DannyK, welkom op het serviceforum.

Ik snap je nieuwsgierigheid, wachten is natuurlijk dragelijker als je weet wat er aan de hand is. Nou is de reden voor een uitgevallen trein niet altijd meteen te verklaren, vaak is het een soort kettingreactie waardoor sommige treinen uit komen te vallen. Verder houden we omroepberichten graag kort en krachtig. Mocht je toch nieuwsgierig zijn, kan je op deze website een overzicht zien van de storingen van vandaag. Vaak kan je daar wel een conclusie uit trekken. Zoals je daar kan zien, denk ik dat jouw vertraging vanochtend is ontstaan door een defecte trein.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen DannyK, welkom op het serviceforum.

Ik snap je nieuwsgierigheid, wachten is natuurlijk dragelijker als je weet wat er aan de hand is. Nou is de reden voor een uitgevallen trein niet altijd meteen te verklaren, vaak is het een soort kettingreactie waardoor sommige treinen uit komen te vallen. Verder houden we omroepberichten graag kort en krachtig. Mocht je toch nieuwsgierig zijn, kan je op deze website een overzicht zien van de storingen van vandaag. Vaak kan je daar wel een conclusie uit trekken. Zoals je daar kan zien, denk ik dat jouw vertraging vanochtend is ontstaan door een defecte trein.

Reageer