beantwoord

Upgrade 2/1 van valentijnsactie lukt niet

• 15 maart 2017
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Heb een upgrade gekregen met valentijn naar de 1 e klas. Is allemaal geregistreerd en bevestigd, ordernummer 06261206, dat ik morgen 16/3/2017 deze kan gebruiken. Heb vandaag geprobeerd deze op de ov kaart te laden maar dat lukt nit. Niet als bestelling, niet als reisproduct ophalen. Ik beb een print van het NS Extra overgangsbewijs 2-1 met de datum 16/3/2017 en de laatste 4 cijfers van onze ov kaarten. En de melding: uw ticket staat klaar op de automaat. Niet dus, ook mijn medereiziger krijgt het niet geladen.

Leek een leuk cadeautje maar dan moet het wel werken!

Ik neem die print wel mee als bewijs.

Ligt dit aan de automaat bij AH in Vaassen waar ik dit doe? Geeft helaas vaak storing. Stond eerder bij Nellensteijn en daar ging het altijd goed.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 15 maart 2017, 15:19

Ik adviseer je dit te doen bij een NS Kaartautomaat, gezien de OV-oplaadpunten vaker problemen geven met het ophalen van bepaalde acties. Zoals bekend is bij de Keuzedagen, kan er ook met de NS Extra-acties veel fout gaan. Heb je dit al geprobeerd?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik adviseer je dit te doen bij een NS Kaartautomaat, gezien de OV-oplaadpunten vaker problemen geven met het ophalen van bepaalde acties. Zoals bekend is bij de Keuzedagen, kan er ook met de NS Extra-acties veel fout gaan. Heb je dit al geprobeerd?
Nee, Ns kaartautomaat is hier 12 km vandaan. Zal het morgen proberen. Heb maar een paar minuten om van de bus in de trein te stappen. Daarom haal ik reisproducten hier op, hoef ik alleen maar in te checken op station.
Maar ja, als dat niet bij AH lukt, moet ik of een kwartier eerder de bus nemen of de trein missen en een half uur wachten. Hoop dat de oplaadpunten in de periferie gewoon alle zaken storingvrij kunnen verwerken. Ophalen keuzedag lukte overigens wel vandaag!
Reputatie 7
Het lijkt er namelijk op dat het niet zozeer ligt aan de bestelling die niet klaar zou liggen, want die bevestigingsmail heb je gekregen, maar dat het aan dit specifieke OV-oplaadpunt ligt. Ik kan hier onmogelijk uitsluitsel over geven op dit moment. Heb je al een ander OV-oplaadpunt geprobeerd?

Reageer