beantwoord

Van eerste naar tweede klas

• 8 november 2015
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
het was altijd zo eenvoudig: een klassewissel voor 1 dag: maar het lijkt niet goed te werken. Ik heb gister - en dat was al de tweede keer in korte tijd - een klassewissel toegepast, en later op dezelfde dag terugreizen werkt dan niet. Dus na een enkele reis waarbij je een klassewissel voor 1 dag hebt toegepast lijkt alles goed, totdat je weer een reis maakt op dezelfde dag: dan lees je bij de incheckpaal niet:"ingecheckt, tijdelijke klassewissel", maar: ingecheckt, 1e klas. Foute boel dus. Ik dacht: ik heb zo een ruime overstap, dus ik check uit, ga dan mijn klassenwissel opnieuw even regelen bij een kaart automaat, check dan weer in en reis verder, maar dat leverde de volgende verwarring op: de kaartautomaat gaf aan dat er een tijdelijk product, nl. klassewissel van 1 naar 2 opstond. Dus toch goed zou je denken? Dan maar weer opnieuw inchecken en reis vervolgen. En nee hoor: de incheckpaal laat daar niet zien dat je kaart op klassewissel staat, maar op 1e klas. Zoals ik al zei: dit is de tweede keer in korte tijd dat dit me overkomt. Het was eerder altijd probleemloos. NS: doe er svp snel iets aan!
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 november 2015, 09:18

Hoi N Seef, welkom op het serviceforum!

Dit probleem is bij ons bekend en heeft te maken met één van onze huidige acties, namelijk de actie waarbij klanten met een Voordeelurenabonnement, een Dal Voordeel of een Altijd Voordeel in het weekend nu 50% korting krijgen als ze eerste klas reizen. In dit topic kun je lezen hoe dit precies komt. In dit topic geeft moderator Sivan ook aan dat onze beheerders op dit moment bezig zijn met het uitzoeken van deze kwestie.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi N Seef, welkom op het serviceforum!

Dit probleem is bij ons bekend en heeft te maken met één van onze huidige acties, namelijk de actie waarbij klanten met een Voordeelurenabonnement, een Dal Voordeel of een Altijd Voordeel in het weekend nu 50% korting krijgen als ze eerste klas reizen. In dit topic kun je lezen hoe dit precies komt. In dit topic geeft moderator Sivan ook aan dat onze beheerders op dit moment bezig zijn met het uitzoeken van deze kwestie.

Ik heb het verschil tussen de twee bedragen inmiddels naar NSeef overgemaakt.
klopt, ik heb het ontvangen. Dank voor het in orde maken!

Reageer