beantwoord

Veenendaal-De Klomp: check-in paal defect

• 19 november 2019
  • 18 reacties
  • 185 Bekeken

Het check-in/uit paaltje onderaan de trap werkt niet goed. Als je beneden staat aan de rechter kant. 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 21 november 2019, 19:45

Ik zie dat hier al eventjes geleden een melding van is gemaakt. Ik kan helaas geen feedback zien, maar ik vermoed dat deze zo snel mogelijk wordt gemaakt. 

Bekijk origineel

18 reacties

Hoi Appie_D en welkom op onze NS Community!

Bedoel je die waar je naar de bussen toe gaat? En wat werkt er precies niet goed?

Die aan de kant van de NS OV fiets fietsenstalling. In/uitchecken werkt niet, of pas na vele malen. Iedereen heeft er last van.

Dan denk ik dat dit gaat om C02. Als je er toevallig nog langs komt, dan kun je dit nummer op de voorkant van het paaltje zien staan. Mocht het toch een ander nummer zijn, kun je het laten weten?

C4

Badge +3

Fijn!

Gelukkig staan er ook nog paaltjes op de perrons bovenaan de trappen, maar dan moet je dus weer omhoog als je aankomt met de trein...

Ik zie dat hier al eventjes geleden een melding van is gemaakt. Ik kan helaas geen feedback zien, maar ik vermoed dat deze zo snel mogelijk wordt gemaakt. 

Inderdaad het zelfde probleem elke zaterdag! Hopelijk snel gefixed! 

De paal is nog steeds niet gemaakt. Inderdaad aan de kant van de OV fietsenstalling. Moet zeggen dat het nu wel heel irritant wordt. Als je met z'n allen in de rij staat om uit te checken bij de ene paal onderaan de trap die het wel doet, in de regen... Doe er alsjeblieft wat aan! 

Goed dat je het nog een keer komt aangeven! Ik zie dat er de afgelopen week nog een aantal keren een melding is gemaakt en ik zie ook de feedback dat de monteur wordt aangestuurd. Hij zal dus naar alle waarschijnlijkheid snel weer werken. Hou je mij op de hoogte, mocht het volgende week nog steeds defect zijn?

Badge +3

Voorlopig dan uitchecken bij de paal op het perron. Je komt er altijd langs en als je zorgt dat je achteraan in de trein zit/staat ben je een van de eersten.

Scheelt je in ieder geval weer terug naar boven moeten lopen.

3 weken na mijn melding is incheckpaal C4 op Veenendaal de klomp nog steeds niet in orde. In de spits staan er rijen bij de overgebleven paal onder aan de trap.

3 weken is te lang. Slechte service. Sorry. 

Antwoorden dat je vermoedt dat ie binnenkort wordt gemaakt en vervolgens gebeurt het niet, is niet erg geloofwaardig.

Dus ik zou nu graag willen weten wanneer de paal wordt gerepareerd.

3 weken na mijn melding is incheckpaal C4 op Veenendaal de klomp nog steeds niet in orde. In de spits staan er rijen bij de overgebleven paal onder aan de trap.

3 weken is te lang. Slechte service. Sorry. 

Ik heb navraag voor je gedaan maar volgens mijn collega is deze gerepareerd en operationeel sinds 25 november. Mocht je een foto hebben van een foutmelding op de display dan graag. Voor nu heeft mijn collega nog een extra reboot gegeven en zou alles gewoon moeten werken. 

Fijn om te horen, dat er iemand is geweest, maar er staan nog steeds vaak mensen bij de paal bij wie het in/uitchecken meerdere keren niet werkt. 

Fijn om te horen, dat er iemand is geweest, maar er staan nog steeds vaak mensen bij de paal bij wie het in/uitchecken meerdere keren niet werkt. 

De vraag die dan bij mij omhoog komt is: ligt het aan de paal of aan de mensen? Wat ik zelf vaak zie is dat mensen de kaart in een portemonnee of smartphone hoesje houden en dan willen in/uitchecken en dat dit moeizaam verloopt omdat er meerdere pasjes in zitten. Technisch gezien werkt het paaltje optimaal en kunnen we er niets aan doen. Mocht je meer informatie hebben dan is dit vanzelfsprekend welkom en kunnen we hier weer op reageren. 

Feit is dat hij slechter werkt als voorheen en slechter als de andere palen op het station.

ik zie het elke ochtend en elke avond.

Feit is dat hij slechter werkt als voorheen en slechter als de andere palen op het station.

ik zie het elke ochtend en elke avond.

Ik kan er op dit moment niks aan doen. De collega's die dit beheren zien geen issues met de paal en kunnen dan ook niets doen. 

Mbt tot kaart in Portmonee of smartphone: ik kom zelf 2x dagelijks in Veenendaal-de klomp en Amsterdam Centraal en ook regelmatig in Utrecht.

in Amsterdam werken de poortjes niet of slecht als je de kaart in je Portmonee of smartphone laat zitten, maar in Utrecht of Veenendaal is het juist geen probleem. Daar werkt het ook goed als je de kaart erin laat zitten.

ik heb daar al eens een vraag over gesteld, waarom dat per station verschilt, maar geen duidelijke verklaring voor gekregen.

Misschien zit er nu een Amsterdamse Paal in Veenendaal :-)

Reageer