beantwoord

Veilige plek racefiets utrecht cs

• 5 september 2019
  • 8 reacties
  • 276 Bekeken

Wie weet waar ik veilig mijn racefiets kan stallen op Utrecht cs. Voor een dag (vandaag). Liefst achter slot en grendel, eventueel tegen betaling. Bvd
Hj
icon

Beste antwoord door Laura NS 5 september 2019, 14:03

Hoi Hjv! Ik denk dat een fietskluis hem vandaag niet meer gaat worden. Daar zit een langer proces aan vast. Je kan hem inderdaad, zoals Vareo zegt, het beste bij een bewaakte stalling neerzetten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Bij de bewaakte stalling?
Hoi Hjv! Ik denk dat een fietskluis hem vandaag niet meer gaat worden. Daar zit een langer proces aan vast. Je kan hem inderdaad, zoals Vareo zegt, het beste bij een bewaakte stalling neerzetten.
Reputatie 5
Badge
Altijd open, bewaakt en dichtbij Station Utrecht Centraal
Beheerders houden in de gaten dat er juist gestald wordt en fietsen niet langer dan 28 dagen blijven staan. Een digitaal verwijssysteem laat zien waar nog vrije plekken zijn.

https://www.utrecht.nl/wonen-en-leven/verkeer/fiets/fiets-stallen/fietsenstalling-stationsplein-utrecht-grootste-ter-wereld/

Is deze stalling een optie voor je racefiets?
Reputatie 7
Badge +2
Er zijn diverse bewaakte stallingen rondom Utrecht Centraal.
Badge +3
Om beschadiging te voorkomen zou ik hem dan in zo'n bovenrek zetten, en het liefst ergens waar er geen 2 fietsen naast kunnen, dus ergens op het eind van een gangpad of bij een scheidingswand.
Bedankt allen. Ik durfde de openbare stalling toch niet aan. Het mag dan bwaakt zijn, iedereen loopt zo in en uit en iemand kan zo een dure racefiets meenemen.
Uiteindelijk waren de dames bij de receptie in de Jaarbeurs zo vriendelijk dat ik de fiets in de garderobe mocht neerzetten.
Daardoor was in op tijd voor mn meeting en kon ik eind van de dag terug fietsen naar zwolle:)
Dat is fijn zeg. Bedankt voor de update, Hjv.
Reputatie 7
Badge +2
Bedankt allen. Ik durfde de openbare stalling toch niet aan. Het mag dan bwaakt zijn, iedereen loopt zo in en uit en iemand kan zo een dure racefiets meenemen.
Uiteindelijk waren de dames bij de receptie in de Jaarbeurs zo vriendelijk dat ik de fiets in de garderobe mocht neerzetten.
Daardoor was in op tijd voor mn meeting en kon ik eind van de dag terug fietsen naar zwolle:)

Voor een volgende keer: persoonlijk vind ik de stalling Laag Catharijne een fijne stalling. Klein en persoonlijk, maar zit niet aan Jaarbeurs zijde en van die kant is momenteel station minder goed bereikbaar.

Reageer