beantwoord

Verbinding tussen Amsterdam CS en Krommenie

• 27 juni 2018
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

De laatste weken vallen er steeds vaker Sprinters uit tussen Amsterdam en Krommenie-Assendelft. Soms kan ik dan in Sloterdijk overstappen. Wat is hier de reden van en is dit een structureel probleem?
icon

Beste antwoord door Ben NS 2 september 2018, 17:56

Ik heb het een en ander uitgezocht, Maarten. De treinen van 11 en 18 juni waren Sprinters richting Veenendaal in plaats van richting Amsterdam, en de trein van 26 juni is een Sprinter richting Rhenen geweest.
Het klopt dan dus inderdaad dat deze treinen wel bestaan én gereden hebben.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Hallo Maarten van Scheppingen en welkom op onze community!

Dank je wel voor het aankaarten van het probleem tussen Amsterdam Centraal en Krommenie-Assendelft. Ik heb de afgelopen dagen geanalyseerd en heb geconstateerd dat hier iets niet helemaal lekker gaat. Heb je misschien voor mij ook de exacte dagen dat het bij jou is foutgegaan? Dat helpt mij met het uitzoeken waar het probleem ligt. Dan kan ik je vertellen wat hier de reden van is, en het inderdaad om een structureel probleem gaat.
Hallo Nathan,

hier is een kleine opsomming. Vaak valt de trein op CS naar Krommenie uit en ga ik mee tot sloterdijk met een ander, dan blijkt hij vanaf daar toch om 7:19 met al mensen erin te vertrekken.... Ik hoop dat het wel gaat verbeteren, dit is geen groot plezier om zo te reizen met de trein. Gelukkig gaat het 's middags terug vaak beter. Hoewel ook zo nu en dan de trein van Krommenie naar CS van 7 over vervalt.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Maarten van Scheppingen

11/6/2018 17:00
18:51
Krommenie-Assendelft
Hilversum
  • Reisduur: 1 uur en 50 minuten (Voltarief)

18/6/2018 16:56
18:22
Krommenie-Assendelft
Hilversum
  • Reisduur: 1 uur en 25 minuten (Voltarief)
25/6/2018 06:31
07:52
Hilversum
Krommenie-Assendelft
  • Reisduur: 1 uur en 20 minuten (40% korting)
26/6/2018 7:07
18:23
Krommenie-Assendelft
Hilversum
  • Reisduur: 1 uur en 16 minuten (Voltarief)
27/6/2018 06:34
07:51
Hilversum
Krommenie-Assendelft
  • Reisduur: 1 uur en 17 minuten (40% korting)
Reputatie 4
Ik heb helaas niet kunnen achterhalen wat de exacte oorzaak was van de overmatige uitval tussen Amsterdam en Krommenie-Assendelft. Als ik kijk naar de laatste dagen, lijkt het probleem haast opgelost.
Ik ben net terug van vakantie, maar vorige week maandag stond hij niet op de borden en de reisplanner. volgens een conducteur vertrekt de trein (Rotterdam CS) wel degelijk van spoor 7 om 7:13. Volgens mij is het gewoon een fout in de informatievoorziening aangezien de trein wel rijdt.
Reputatie 5
Ik heb dit inmiddels uitgevraagd, Maarten. Hopelijk kan ik je zo spoedig mogelijk van meer informatie voorzien.
Reputatie 5
Ik heb het een en ander uitgezocht, Maarten. De treinen van 11 en 18 juni waren Sprinters richting Veenendaal in plaats van richting Amsterdam, en de trein van 26 juni is een Sprinter richting Rhenen geweest.
Het klopt dan dus inderdaad dat deze treinen wel bestaan én gereden hebben.

Reageer