beantwoord

Verbouwing station Zaandam: geleiedelijnenroutebeschrijving (dubbele woordwaarde) incorrect!

• 21 mei 2019
  • 4 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 6
  • Reisleider*
  • 632 reacties
Goedemiddag,

Gisteren is op station Zaandam de traverse tussen de Houtveldweg en de stationshal afgesloten, en konden reizigers en passanten voor het eerst gebruik maken van de nieuwe spooroverbouwing. Voorlopig kan alleen dus uitgang centrum worden gebruikt om het station in- en uit te gaan.

De routebeschrijving op ns.nl/geleiedelijnen loopt een tikkeltje achter de feiten aan: uitgang Houtveldweg kan nog worden gebruikt, en de aangelijnde CiCo bij spoor 1 / 2 is al verplaatst.

Aangezien de komende tijd nog wel wat gaat gebeuren, kan de beschrijving worden aangepast of helemaal van de site worden gehaald (met de mededeling dat er sprake is van een verbouwing, en dat reizigers eventueel AVG kunnen aanvragen)?

Graag geen Sloterdijkje doen door maandenlang een incorrecte beschrijving te laten staan, en pas het topic als ‘beantwoord’ markeren als er ook iets is gebeurd.

Dag van posten is 21 mei 2019.
icon

Beste antwoord door Emma NS 27 mei 2019, 10:22

Er is zojuist bevestigd dat dit is opgepakt. Ik heb gevraagd of ze weten wanneer het wordt aangepast!
Bekijk origineel

4 reacties

Ik ga nu contact opnemen met de desbetreffende afdeling en ik zal je laten weten wat zij hierover te zeggen hebben! Bedankt voor je oplettendheid. 🙂
Er is zojuist bevestigd dat dit is opgepakt. Ik heb gevraagd of ze weten wanneer het wordt aangepast!
Reputatie 6
Toen ik gisteravond keek, stond er al een disclaimer. Dus je hebt voor een nieuw snelheidsrecord voor het bijwerken van de pagina gezorgd, Emma! 😃
WOOHOO! 🏎

P.S.

Dan zet ik dit topic op afgehandeld.

Reageer