Vergeten in te checken

• 18 april 2014
  • 8 reacties
  • 607 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,
Afgelopen week heb per toeval tijdens het bekijken van mijn reishistorie dat ik vergeten was om in te checken. Wel zag ik dat er echt teveel is afgeschreven. Helaas kon ik het niet op dat moment verder afhandelen.
De dag erop wilde ik het geld terugvragen, maar het knopje dat ik eerder was er niet meer. Nu kan ik alleen geld terugvragen voor vertragin ipv `vergeten in te checken`.
Hoe kan ik dit alsnog regelen?

Alvast bedankt!

8 reacties

Hallo,
Afgelopen week heb per toeval tijdens het bekijken van mijn reishistorie dat ik vergeten was om in te checken. Wel zag ik dat er echt teveel is afgeschreven. Helaas kon ik het niet op dat moment verder afhandelen.
De dag erop wilde ik het geld terugvragen, maar het knopje dat ik eerder was er niet meer. Nu kan ik alleen geld terugvragen voor vertragin ipv `vergeten in te checken`.
Hoe kan ik dit alsnog regelen?

Alvast bedankt!

Probeer het eens via Klantenservice
Badge
Beste Jairo, welkom op het forum. Heb je al gebeld met onze klantenservice? Op welk traject heb je gereisd en wanneer heb je gereisd? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Vriendelijke groet, Leny
Beste Leny,
Ik heb nog even in mijn reisgistorie gekeken en het voorval gebeurde op de 14de ipv de 18de.
Sorry voor de verkeerde gegeven!
Aha, ik begrijp dat je het inmiddels zelf hebt kunnen oplossen via Mijn NS, Jairo? Of zie je de optie voor het aanvragen van restitutie nog steeds niet staan?
Nee, ik heb wel daar gekeken maar helaas staat voor restitutie niet staan. Dus via de site kan ik niets doen!
Beste Jairo, wat vervelend dat dit niet lukt via Mijn NS. Ik heb je een inmiddels een priv├ębericht gestuurd want ik help je hier graag mee verder.
Mij lukt het ook niet via de website. Terwijl dit toch wel zou moeten kunnen.

Ik wilde hier een screenshot bij plaatsten, maar dat lukt ook al niet. :?
Reputatie 1
Ligt eraan wat voor abonnement je op de kaart hebt staan....

Reageer