beantwoord

Vergeten in te checken

• 11 september 2017
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Op vrijdagavond (rond 23.00) liep ik door Amsterdam Centraal station om de pont erachter te pakken. Omdat ik niet met de trein ging reizen, had ik niet ingecheckt en gewoon door de poort gelopen. Maar om het station uit te komen, moest ik wel "uitchecken". Hierdoor is er 20 euro van mijn kaart afgeschreven terwijl ik niet heb gereisd. Kan ik dit bedrag teruggestort krijgen?

Ik heb via Mijn NS een aanvraag gedaan, maar er staat dat er 0,00 euro vanaf is geschreven en dat ik ook 0,00 euro terugkrijg...
icon

Beste antwoord door Slidestops 11 september 2017, 17:24

Als er in je reishistorie staat, dat er 20 euro is afgeschreven, kun je in dit geval het best even contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen je dan verder helpen. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier. Houd in dit geval even de ov-chipkaart bij de hand, i.v.m. het kaartnummer 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Als er in je reishistorie staat, dat er 20 euro is afgeschreven, kun je in dit geval het best even contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen je dan verder helpen. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier. Houd in dit geval even de ov-chipkaart bij de hand, i.v.m. het kaartnummer 😉

Reageer