beantwoord

vergeten in te checken fietsenstalling Utrecht centraal Jaarbeurs

• 14 juli 2016
  • 1 reactie
  • 875 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik kwam vanochtend aan op Utrecht centraal, maar met die nieuwe vertrektijden van de trein had ik zo een haast dat ik vergeten ben bij de fietsenstalling in te checken. Heb dus snel me fiets gezet en ben toen naar het perron gerend. Is dit iemand anders ooit al overkomen?Weet iemand of er consequenties hieraan verbonden zijn en of ik gewoon mijn fiets vanavond weer kan pakken zonder problemen?
icon

Beste antwoord door Brian NS 14 juli 2016, 11:53

Beste Johns,

Welkom op het NS Serviceforum. Bij de fietsenstalling Utrecht CS Jaarbeurs zijn altijd beheerders aanwezig. Je kan je daar bij terugkomst het beste even melden. De eerste 24 uur zijn gratis dus als je later nog incheckt en weer uitcheckt zal dat geen probleem zijn. Alleen wel zo netjes om dit even goed uit te leggen bij de beheerder.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Johns,

Welkom op het NS Serviceforum. Bij de fietsenstalling Utrecht CS Jaarbeurs zijn altijd beheerders aanwezig. Je kan je daar bij terugkomst het beste even melden. De eerste 24 uur zijn gratis dus als je later nog incheckt en weer uitcheckt zal dat geen probleem zijn. Alleen wel zo netjes om dit even goed uit te leggen bij de beheerder.

Reageer