beantwoord

Vergeten in te checken, waar terug vragen?

• 12 januari 2015
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Ik ben waarschijnlijk vergeten in te checken bij een poortje. Toen ik namelijk incheckte in een tram kreeg ik te horen dat er geen saldo op stond. Vervolgens ben ik uitgestapt om het te checken en toen stond ik in de min. Ik snapte er helemaal niks van. Toen ik pas op de computer keek wat er was gebeurd, begreep ik dat ik waarschijnlijk niet heb ingecheckt. Ik heb een studenten ov en zou graag de 10 euro terug willen vragen. Waar kan ik dit doen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Leny NS 13 januari 2015, 08:11

He Cynthia, welkom op het forum. Bedoel je soms dat je vergeten bent uit te checken bij NS? Je mag je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer via een privébericht sturen. Graag ook toelichten om welk traject + datum het gaat. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
He Cynthia, welkom op het forum. Bedoel je soms dat je vergeten bent uit te checken bij NS? Je mag je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer via een privébericht sturen. Graag ook toelichten om welk traject + datum het gaat. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

Reageer