beantwoord

vergoeding

• 6 april 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

goededag, afgelopen vrijdag is mijn fiets gestolen uit de bewaakte stalling van zaandam station. hierdoor heb ik buiten mijn stallingskosten ook kosten gemaakt voor een taxi om thuis te komen. kan ik dit vergoed krijgen en zo ja, waar?

Mvg mariska deurholt. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 6 april 2021, 11:16

Hoi Mariska. Welkom bij de Community.

Wat balen van je fiets! Heb je intussen aangifte gedaan?

Een restitutieverzoek kan je indienen via dit formulier. Ik kan je helaas niet garanderen of je de kosten terug zal krijgen. (Gezien de situatie is de kans groot dat er gevraagd zal worden naar een kopie van de aangifte en een bon van de taxikosten.)

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Mariska. Welkom bij de Community.

Wat balen van je fiets! Heb je intussen aangifte gedaan?

Een restitutieverzoek kan je indienen via dit formulier. Ik kan je helaas niet garanderen of je de kosten terug zal krijgen. (Gezien de situatie is de kans groot dat er gevraagd zal worden naar een kopie van de aangifte en een bon van de taxikosten.)

Reputatie 7
Badge +3

In de regel vergoedt NS geen taxi- en andere kosten die een reiziger zonder contact vooraf met de klantenservice gemaakt worden. Maar je kunt het altijd proberen. 

Heb je wel uitgecheckt in de stalling, anders blijven de stallingskosten doorlopen. En weet je zeker dat de fiets gestolen is en niet verplaatst?

Reageer