beantwoord

verkeerd ingecheckt

• 3 februari 2015
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

In Duivendrecht heb ik bij ns ingecheckt terwijl ik met de metro naar Amsterdam Arena ging, en daarn verder met streekvervoer. Nu is er 10 euro afgeschreven en ook de overstap van de metro op de bus (connexxion) is dus niet goed gegaan. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen? kan het bij mijn ns?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 3 februari 2015, 23:26

De 10 euro voor het niet uitchecken bij NS is als het goed is via mijn-ns terug te vragen. Waarschijnlijk is er ook een bedrag ingehouden voor het uitchecken bij de metro zonder ingecheckt te zijn. Daarvoor moet u bij het GVB zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

De 10 euro voor het niet uitchecken bij NS is als het goed is via mijn-ns terug te vragen. Waarschijnlijk is er ook een bedrag ingehouden voor het uitchecken bij de metro zonder ingecheckt te zijn. Daarvoor moet u bij het GVB zijn.
Badge
Riho, welkom op het forum. Ik kan je NS reizen inzien, controle en eventueel het bedrag terugstorten. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en je IBAN sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Op het station'.

Reageer