beantwoord

Verkeerd uitgecheckt

• 13 juni 2015
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedemiddag,

op 17-5 heb ik ingecheckt op de Boelelaan/Vu bij een metro paaltje en vervolgens op het Amstelstation uitgecheckt bij een NS poortje. Ik heb dit op het moment zelf niet doorgehad maar kwam er achteraf achter dat er hierdoor in totaal 14 euro van mijn OV kaart is afgeschreven. Is er misschien nog een mogelijkheid om (een deel van) mijn geld terug te krijgen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 juni 2015, 15:13

Ja. Voor het terugkrijgen van de 10 euro van NS kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van NS, telefonisch dag en nacht bereikbaar op 030-751 51 55 (lokaal tarief). NS is ook op andere manieren bereikbaar, zoals Twitter, maar telefonisch werkt vermoedelijk het snelste.

Voor het betalen van de juiste ritprijs bij het GVB kunt u www.uitcheckgemist.nl gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Ja. Voor het terugkrijgen van de 10 euro van NS kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van NS, telefonisch dag en nacht bereikbaar op 030-751 51 55 (lokaal tarief). NS is ook op andere manieren bereikbaar, zoals Twitter, maar telefonisch werkt vermoedelijk het snelste.

Voor het betalen van de juiste ritprijs bij het GVB kunt u www.uitcheckgemist.nl gebruiken.

Reageer