beantwoord

Verlichting station Winsum

• 30 oktober 2017
  • 33 reacties
  • 754 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 2
Bedankt voor je suggestie. Als ik niet snel een reactie krijg zal ik het via de stationsmanager proberen, maar ik heb het vermoeden dat hij/zij ook niet veel kan aangezien deze echt op het terrein van de gemeente staat.

Succes!
Stationsmanager heeft wel iets van inbreng bij de gemeente, blijft "zijn" station.
Reputatie 1
Ik heb wederom een reminder verstuurd omdat ik nog geen reactie heb vernomen.

Mooi dat je het in de gaten houdt. Ik ben nog maar eens naar de paal toegelopen, maar zag dat er helemaal geen sticker met een mastnummer op de paal aanwezig is. Misschien weet de gemeente wel helemaal niet van het bestaan af :)

We wachten af!
Ik heb helaas weer geen terugkoppeling vernomen. Ik zal maandag proberen de stationsmanager te bereiken hierover.
Ik heb zojuist weer contact gehad. Morgen rijdt er iemand naar toe om te kijken waarom deze nog steeds niet aan staat.
Als alles is gegaan zoals mij is beloofd moet de lantaarnpaal het nu weer doen. Ik kan hier verder ook niets meer aan doen helaas. Deze paal staat niet op ons terrein en behoort tot de gemeente.
Reputatie 2
Start alvast het tromgeroffel...........ik ben nu toch wel benieuwd naar de uitkomst via awj_hefting. Doet ie het ?? of doet ie het niet ??.
Reputatie 1
Het tromgeroffel is oorverdovend, maar helaas, helaas, de paal brandt niet. Ik had het graag anders gezien, maar klaarblijkelijk is het de Gemeente Winsum niet gelukt het ding aan de praat te krijgen. Ergens heb ik het vermoeden dat de gemeente denkt dat de paal van NS is, aangezien het qua design duidelijk afwijkt van de overige lichtmasten op het stationsplein.

Hoe dan ook, het donkere hoekje zal wel altijd donker blijven, en over een jaar of 20, bij de volgende reconstructie van het stationsplein, verdwijnt de paal waarschijnlijk ongebruikt in de container. Jammer van het geld, maar zo te zien niks meer aan te doen.

Erryt NS, heel veel dank dat je je hiervoor hebt ingezet: helemaal top!
Reputatie 1
Om het verhaal positief af te sluiten: jawel, hij doet het! Het heeft een tijdje gekost, maar uiteindelijk heeft er iemand aan gesleuteld, en ziedaar: er is licht. De paal schakelt braaf mee met de stationsverlichting, dus ik heb een ietsiepietsie het idee dat ie toch misschien stiekem wel van de NS was, maar soit: het resultaat is wat uiteindelijk telt.

Nogmaals dank aan iedereen die zich hiervoor heeft ingezet.

Reageer