Verlichting uit in fietsenstalling Baarn

• 5 maart 2019
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Vanmorgen om 9 uur was de verlichting in de fietsenstalling in Baarn uit. Het was bewolkt en daardoor extra donker. De verlichting ging ook niet aan toen ik de fietsenstalling binnen ging.
Al met al lastig zoeken in deze donkeren fietsenstalling.

6 reacties

Beste meiracker, welkom bij onze Community!

Laten we hopen dat het snel zomer wordt, dan hebben we natuurlijk licht! Ik heb hier een melding van gemaakt, wanneer ik hier een terugkoppeling over krijg, hoor je het direct! 🙂
En het licht werkt nog steeds niet, ik wilde net een topic openen maar dat is niet meer nodig zie ik. Ik ben er zelf om 7 uur in de ochtend en je ziet geen hand voor ogen. Niet aleen levert dit gevaarlijke situaties op maar er waren ook mensen die hun fiets niet konden vinden. Ik zal morgen uit voorzorg een zaklantaarn meenemen. Misschien betreft dit een technische storing of is in het kader van bezuinigingen het licht uitgezet, de werkplaats is ook gesloten sinds deze week, ik weet niet of hier een verband is
Vanochtend om 7 uur was het nog steeds pikkedonker in de fietsenstalling. Hoop dat het snel wordt opgelost. Je ziet echt niets.
De melding van Emma NS is van gisteren, ik verwacht dat ze nog wacht op een terugkoppeling. Het kan soms een paar dagen duren voordat we een monteur kunnen aansturen om een dergelijk defect op te lossen. We proberen dit wel zo snel mogelijk op te pakken.
Vanmiddag brande het licht weer
Ik ben helemaal blij om te lezen dat het weer is gerepareerd! 🙂

Reageer