beantwoord

Verloren

• 27 maart 2019
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Station Leiden: blauwe handschoenen en muts gevonden?

Ik was in de fietsenstalling, in AH To Go en nam de trein naar Leeuwarden (Spoor 8??).
icon

Beste antwoord door Danny NS 27 maart 2019, 17:14

Aii, dat is vervelend!

Je kan onze klantenservice vragen een opsporing in het systeem te zetten of zoals Thom aangeeft, via de website het formulier invullen. Zo krijg je een seintje als we jouw handschoenen en muts hebben gevonden!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Geef het altijd op bij Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. In uw geval ligt de fietsenstalling voor de hand.
Aii, dat is vervelend!

Je kan onze klantenservice vragen een opsporing in het systeem te zetten of zoals Thom aangeeft, via de website het formulier invullen. Zo krijg je een seintje als we jouw handschoenen en muts hebben gevonden!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Gevonden!
Bij de fietsenstalling van Leiden Centraal (inderdaad, Thom :-)) , waar ik toevallig gisteren opnieuw langs kon gaan, waren mijn muts en handschoenen gevonden.
Veel dank aan de eerlijke en attente vinder en aan deze fietsenstalling!
Dank, Danny en Thom, voor de ondersteuning.
Heel fijn, Barbara 🙂 Dan kunnen ze meteen de kast in met dit mooie weer 😉

Reageer