beantwoord

verloren spijkerjas

• 5 september 2016
  • 17 reacties
  • 258 Bekeken

Hallo
Ik heb 1 september s`avonds mijn jas vergeten mee te nemen en laten liggen op `n bankje op perron 1 in Deventer
het is al geregistreerd en Ik kon bellen. Ik heb diverse keren gebeld en steeds alleen maar in de wacht gestaan "meer als 1 uur"
hoe kom ik nu te weten of mijn jas wel of niet gevonden is
gr Hanny
icon

Beste antwoord door 3xoma 3 oktober 2016, 16:04

Ik ben Blij heb mijn jas + sleutel en foto`s terug
was gevonden heb mijn jas nu 2x betaald haha want moest verzendkosten betalen
maar ben erg blij dat de jas na 4 weken weer aan mijn kapstok hangt
NS bedankt
😃
Bekijk origineel

17 reacties

Beste 3xoma,

Welkom op het NS Serviceforum. Oei, dat is wel erg lang. Zou je de beschrijving van de jas en het tijdstip wanneer je de jas bent kwijtgeraakt kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik even kijken met de collega's van de gevonden voorwerpen of de jas is gevonden.
Brian hoe doe ik een prive bericht
Op zijn naam of foto klikken en dan staat er rechtsboven in het blauw 'Stuur bericht'
Het is al gelukt
De jas is helaas nog niet bekend bij onze gevonden voorwerpen afdeling. Het advies is om later deze week nog even nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. De gevonden voorwerpen afdeling is te bereiken op 030 751 51 55, optie 5 informatie en vervolgens optie 1 gevonden/verloren voorwepen.
Ok Brian dat doen we
gr Hanny
Brian is ook toevallig niet alleen m`n sleutel met de foto`s gevonden?
Hi Hanny!

Dat zal ik voor je moeten navragen of heb je wellicht intussen al contact gehad met onze afdeling Gevonden Goed?
Hi Hanny!

Dat zal ik voor je moeten navragen of heb je wellicht intussen al contact gehad met onze afdeling Gevonden Goed?

Hallo Denice... Brian heeft al gekeken ivm de jas maar vanmiddag dacht Ik ....misschien alleen de sleutelhanger met 1 Huissleutel + de pasfoto`tjes die er aan hangen vandaar
Heb je een omschrijving van de sleutelhanger/foto's, Hanny?
Het is een huissleutel en de pasfotos zitten in van die plastic houdertjes het zijn 2houdertjes in totaal 4pasfotos.
Ik heb het even proberen na te vragen maar mijn collega's zijn al enige tijd erg druk. Heb je het opsporingsformulier ookal ingevuld?
Hallo Denice ...
Brian heeft alle gegevens van dat formulier
is de zelfde dag al ingevuld donderdag 1-9-2016
Hanny! In dit geval wil ik je adviseren toch even contact op te nemen met 030 751 51 55, optie 5 informatie en vervolgens optie 1 gevonden/verloren voorwerpen. Zij kunnen voor je nagaan of de sleutels ook zijn gevonden!
Ik ben Blij heb mijn jas + sleutel en foto`s terug
was gevonden heb mijn jas nu 2x betaald haha want moest verzendkosten betalen
maar ben erg blij dat de jas na 4 weken weer aan mijn kapstok hangt
NS bedankt
😃
Yes! Wat fijn dat jouw spullen zijn gevonden, Hanny!
Yes! Wat fijn dat jouw spullen zijn gevonden, Hanny!
zeker fijn ben er erg blij mee, maar waar m`n jas die 4 weken op reis was ??
groetjes 😃

Reageer