beantwoord

Verloren voorwerpen op station

• 18 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik ben zojuist mijn sleutels verloren toen ik op weg was naar huis. Ik heb natuurlijk meteen opsporingsverzoek aangevraagd op de site. En ik lees net dat de trein elke dag schoongemaakt wordt. Worden de stations ook schoongemaakt, en komen voorwerpen die tegen gekomen worden op dezelfde manier bij gevonden voorwerpen terecht?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 augustus 2018, 12:16

Hallo Albert Biondina, welkom op onze Community!

Zoals Slidestops aangeeft komen de gevonden voorwerpen goed terecht. Heb je inmiddels al iets vernomen over je sleutels?
Je zou even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice om na te gaan of er al iets meer bekend is. Dat kan via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Stations worden ook elke dag schoongemaakt. Normaal gezien komt alles bij het loket terecht. Mocht dat er niet zijn, dan komt wordt het sowieso wel aangemeld bij de klantenservice en vaak naar Utrecht opgestuurd.
Vervelend dat je je sleutels verloren bent. Maar weet je zeker dat dat in de trein of op het station is gebeurd, of merkte je pas bij thuiskomst dat je sleutels weg waren en kan je ze eigenlijk net zo goed ergens op straat onderweg verloren zijn?
Hallo Albert Biondina, welkom op onze Community!

Zoals Slidestops aangeeft komen de gevonden voorwerpen goed terecht. Heb je inmiddels al iets vernomen over je sleutels?
Je zou even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice om na te gaan of er al iets meer bekend is. Dat kan via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Reageer