beantwoord

Vermelding onderhoud aan roltrap

• 27 mei 2019
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Ook vandaag weer reparatie aan de roltrap in Rotterdam Blaak. Prima natuurlijk. Maar waarom niet een bordje bij de ingang. Je gaat met de eerste roltrap naar benden met je koffer en daar sta je plotseling voor een afgesloten roltrap. Ik ben slecht ter been en kan hem niet de trap afsjouwen. Kleine moeite om dit bij de ingang te vermelden lijkt mij.
icon

Beste antwoord door Emma NS 11 juni 2019, 17:11

Ik heb zojuist even getelefoneerd met de stationsmanager en die vertelde mij dat de lift wel werkt, dus dat komt helemaal goed! Je kunt gewoon gebruik maken van de lift op station Rotterdam Blaak Herman28. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Herman28, welkom bij onze Community!

Ja, dat is niet zo praktisch. Ik probeer momenteel de stationsmanager te pakken te krijgen, zodat er even een bordje kan worden neergezet. Ik heb de desbetreffende persoon echter nog niet te pakken gekregen, spijtig genoeg. Ik blijf het proberen en zal het laten weten wanneer ik weet wat er met de door jou gegeven informatie wordt gedaan. Succes!
Zojuist weer contact opgenomen met de stationsmanager, die belt mij als het goed is morgen even terug. Dan weer een update! 🙂
Ik heb zojuist even getelefoneerd met de stationsmanager en die vertelde mij dat de lift wel werkt, dus dat komt helemaal goed! Je kunt gewoon gebruik maken van de lift op station Rotterdam Blaak Herman28. 🙂

Reageer