Verstoringen op informatieschermen op het perron

  • 14 mei 2014
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Is het mogelijk om de verstoringen aan de informatieborden boven de perrons beter te noteren?
Dit omdat het geregeld gebeurd dat de lichtbalk uit staat terwijl er wel informatie wordt getoond of er staat helemaal niets terwijl de trein wel rijd.

6 reacties

Beste Jmuntjewerf,

Bij verstoringen proberen wij zo goed mogelijk een (alternatief) reisadvies te communiceren. Dit doen wij bijvoorbeeld op de website en op de app, maar zeker ook op de/het desbetreffende station(s). Op de informatieschermen staat dan bijvoorbeeld hoeveel extra reistijd je zult ervaren op het traject waar er een verstoring is. Is er een specifiek station of een specifiek informatiescherm waarbij je merkt dat dit -al dan niet structureel- niet het geval is? Dan vernemen wij het graag.

Groet,
Stephan
Beste Jmuntjewerf,

Bij verstoringen proberen wij zo goed mogelijk een (alternatief) reisadvies te communiceren. Dit doen wij bijvoorbeeld op de website en op de app, maar zeker ook op de/het desbetreffende station(s). Op de informatieschermen staat dan bijvoorbeeld hoeveel extra reistijd je zult ervaren op het traject waar er een verstoring is. Is er een specifiek station of een specifiek informatiescherm waarbij je merkt dat dit -al dan niet structureel- niet het geval is? Dan vernemen wij het graag.

Groet,
Stephan


Schagen is één van de stations waar het digitale informatiesysteem met enige regelmaat wat heeft
Bedankt voor je feedback, Jmuntjewerf.
Op welk perron zie je dit precies? En zou je specifiek kunnen zeggen welke informatie niet of niet goed op het scherm staat weergegeven?
Bedankt voor je feedback, Jmuntjewerf.
Op welk perron zie je dit precies? En zou je specifiek kunnen zeggen welke informatie niet of niet goed op het scherm staat weergegeven?


vaak op perron 2/3 zijde 2
Het gebeurd geregeld dat de lichtbalk uit staat,maar dat de tekst wel getoond wordt.
Of er staat helemaal niets,maar de trein rijd wel.
Bedankt voor de duidelijke omschrijving. Ik heb het intern doorgezet naar de afdeling onderhoud en hoop dat je verschil gaat merken.
Bedankt voor de duidelijke omschrijving. Ik heb het intern doorgezet naar de afdeling onderhoud en hoop dat je verschil gaat merken.

Want die borden zijn juist in het leven geroepen om: betere informatie te tonen en de manier van onderhoud te verbeteren. Met de vorige borden moest men altijd ter plaatse komen en nu kan dat op afstand.

Reageer