beantwoord

Vertraging alweer Den Haag - Vlissingen

• 30 July 2015
  • 7 reacties
  • 630 Bekeken

Deze week al eerder ernstige vertraging op Den Haag HS: 09:35 u. vertrek richting Vlissingen. Vandaag weer! Wat is er aan de hand? Moet ik deze zomer de trein van 09:35 u. beter mijden?
icon

Beste antwoord door Henk_NL 31 July 2015, 15:11

@Leny: trein 2622 wss. Die doet Ledn .32/.35 en Gv .47/.49

@Atlas72 Die reed vandaag inderdaad niet verder dan Zwijndrecht wegens werkzaamheden. Gisteren is hij opgeheven gezien de opgelopen vertraging door, inderdaad, de 'eerdere verstoring'. Het opheffen van gisteren is toevallig die trein, de werkzaamheden zouden na het weekend afgelopen moeten zijn.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Welke trein bedoelt u precies? Om 9:34u vertrekt op Den Haag HS de IC naar Dordrecht. De IC naar Vlissingen vertrekt om 9:49u...
Badge
Atlas72, welkom op het forum. Bedoel je soms de trein van 9.49 uur? Deze trein rijdt vandaag niet i.v.m. een eerdere verstoring. Hopelijk is je volgende ervaring beter.
AH sorry, ik had 't mis. Ik bedoel op Leiden CS de trein richting Vlissingen om 09:35 u. Ik moet uiteindelijk naar Den Haag HS. Ik ga 't zo weer zien of ie wel rijdt.
@Leny: trein 2622 wss. Die doet Ledn .32/.35 en Gv .47/.49

@Atlas72 Die reed vandaag inderdaad niet verder dan Zwijndrecht wegens werkzaamheden. Gisteren is hij opgeheven gezien de opgelopen vertraging door, inderdaad, de 'eerdere verstoring'. Het opheffen van gisteren is toevallig die trein, de werkzaamheden zouden na het weekend afgelopen moeten zijn.
Thanks. Vandaag ging 't wel goed. Ik kreeg de indruk dat 't structureel ging worden, maar gelukkig kennelijk niet.
Structureel als in planmatig, nee. Je kunt inderdaad de pech hebben dat het een aantal dagen fout gaat, maar enkel de werkzaamheden zijn conform planning en zouden na het weekend voorbij moeten zijn.
Bedankt voor je hulp, Henk!

Reageer