beantwoord

vertraging Amsterdam rai

• 28 juni 2019
  • 10 reacties
  • 262 Bekeken

Vandaag , 28juni, WEER te laat op mijn werk omdat Uw trein vanaf Amsterdam RAI 20 minuten te laat vertrok

de roltrappen op station RAI
EN op station Zuid waten allemaal stuk

ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop U Uw reizigers keer op keer in de kou laat staan!!!

vertraging ok, dat kan gebeuren
maar ook nog alle andere faciliteiten niet op orde hebben is n zeer slechte service
icon

Beste antwoord door Jeroen 28 juni 2019, 12:03

Inderdaad zal dat de 4308 geweest zijn, deze moest vanwege uitgelopen werkzaamheden tussen Amsterdam RAI en Duivendrecht blijven wachten op Duivendrecht. Er waren op dat moment problemen met de bovenleidingspanning en daardoor is deze vertraging ontstaan.

In dit geval kan de NS hier niets aan doen.

Dat de roltrappen niet werkte zou hier ook zomaar mee te maken kunnen hebben omdat het traject niet vrij gegeven was.
Bekijk origineel

10 reacties

Goedemorgen Lex1961 en welkom bij de Community.

Wat jammer dat jouw trein te laat is vertrokken! Wat was de tijd waarop je wilde vertrekken? Dan kijk ik het na en maak ik daar een melding van.

Kan je me aangeven welke roltrappen defect zijn? Met de locatie? Dan geef ik dit ook direct door, hopelijk kan dit dan snel gerepareerd worden.
Wat jammer dat jouw trein te laat is vertrokken! Wat was de tijd waarop je wilde vertrekken? Dan kijk ik het na en maak ik daar een melding van.

Ik doe een gokje, de 4308? Die heeft vrij lang bij Duivendrecht gestaan
Badge
Inderdaad zal dat de 4308 geweest zijn, deze moest vanwege uitgelopen werkzaamheden tussen Amsterdam RAI en Duivendrecht blijven wachten op Duivendrecht. Er waren op dat moment problemen met de bovenleidingspanning en daardoor is deze vertraging ontstaan.

In dit geval kan de NS hier niets aan doen.

Dat de roltrappen niet werkte zou hier ook zomaar mee te maken kunnen hebben omdat het traject niet vrij gegeven was.
Reputatie 4
De roltrappen naar perron 3-4 op station Zuid werkte gisterenmiddag om 17:30 ook niet, dus dat lijkt een andere oorzaak te hebben.
De roltrappen naar perron 3-4 op station Zuid werkte gisterenmiddag om 17:30 ook niet, dus dat lijkt een andere oorzaak te hebben.

Gaat het om Amsterdam Zuid? Dan ga ik die melding namelijk eerst doorzetten.
Gaat het om Amsterdam Zuid? Dan ga ik die melding namelijk eerst doorzetten.

Ehm ...

Badge

Ehm ...

Er bestaat ook Rotterdam Zuid 😉 tridek_ok al verwacht ik dat hier inderdaad Amsterdam Zuid bedoeld wordt.
Reputatie 7
Badge +3
Er bestaat ook nog Delft Zuid (nog wel, dat gaat in de toekomst Delft Campus heten) maar dat heeft geen roltrappen 😁
Ik reis te veel in de regio Amsterdam om bij Zuid aan iets anders te denken dan Amsterdam Zuid 😇
Amsterdam Zuid dus ;-)

Ik heb zojuist de melding in het systeem gezet! NS Stations zal deze melding verder oppakken. Wellicht dat bij hen het probleem al bekend is of hier een reparatie voor hebben lopen.

Reageer