beantwoord

Vertraging eerste trein van de dag

• 17 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 704 Bekeken

Waarom heeft de eerste trein van de dag 20 min. vertraging?!
Den Haag Laan van NOI -> Roosendaal
Veel te vroeg opgestaan en weg extra werktijd bij aankomst!
En nu zijn de afvalbakken ook nog eens propvol.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 17 oktober 2014, 18:45

Wat ik kan zien is dat de 06.14 Den Haag Laan van NOI - Roosendaal een vertraging heeft opgelopen. Helaas kan ik niet zien wat de reden hiervan precies geweest is. Merk je dit vaker op dit traject en tijdstip?

Ik zie inderdaad dat mijn collega Susan NS het niet helemaal goed heeft gelezen. Excuses daarvoor. Onze treinen worden inderdaad aan het eind van elke dag grondig schoongemaakt, zie het reinigen van treinen. Daarnaast worden de prullenbakken meermaal daags geleegd, maar spijtig om te lezen dat jullie opmerken dat dit niet bij alle treinen gebeurt. Het reinigen van de trein ligt zowel in handel van NedTrain (grondige reiniging) als Hago (reiniging op keerpunten e.d.). Ik zal dit intern nog even goed onder de aandacht brengen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Ik kan alleen zien dat de vertraging is begonnen tussen Rotterdam blaak en Dordrecht.

Hebben ze toen niks omgeroepen ?

Bron: http://ovtijden.com/arnu/rl/2610/2014-10-17T06:44:00+0200/
Ha Arjan15, Welkom op het NS Serviceforum. Ik heb voor je nagekeken, maar de eerste trein vertrok vanaf Laan van Noi om 06.14 uur. De reisroute die Michaelzetter met ons deelt is de tweede reismogelijkheid. Om welke trein gaat het nou precies? Spijtig dat je trein erg vol zat. We stemmen ons materieel zo goed mogelijk af op het aantal verwachte reizigers. Ik hoop dat je volgende reis soepeler zal verlopen. Je kunt de druktemelden in de druktemelder: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/bezetting-in-de-trein

Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Nee Susan, jullie stemmen jullie materieel helemaal niet zo goed mogelijk af op het aantal verwachte reizigers. De praktijk is dat NS pas na veel wikken en wegen wat wenst te doen aan propvolle treinen als er massaal geklaagd wordt en dan duurt het meestal nog maanden voor er een kleine verandering wordt doorgevoerd die ervoor zorgt dat er op andere trajecten nieuwe problemen ontstaan.
Ha Arjan15, Welkom op het NS Serviceforum. Ik heb voor je nagekeken, maar de eerste trein vertrok vanaf Laan van Noi om 06.14 uur. De reisroute die Michaelzetter met ons deelt is de tweede reismogelijkheid. Om welke trein gaat het nou precies? Spijtig dat je trein erg vol zat. We stemmen ons materieel zo goed mogelijk af op het aantal verwachte reizigers. Ik hoop dat je volgende reis soepeler zal verlopen. Je kunt de druktemelden in de druktemelder: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/bezetting-in-de-trein

Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

De afvalbakken zaten propvol, niet de trein zelf. Ondanks dat alle treinen volgens jullie worden schoongemaakt maar dat terzijde.

Dat lees ik tenminste.
Idd, de 1e trein was om 6:14u., wat mij betreft valt dit onder de categorie '1e trein van de dag'.
En ik had het idd over volle afvalbakken op het perron en niet over de drukte in de trein.
Kortom, een slechte reactie van de NS!!
Wat ik kan zien is dat de 06.14 Den Haag Laan van NOI - Roosendaal een vertraging heeft opgelopen. Helaas kan ik niet zien wat de reden hiervan precies geweest is. Merk je dit vaker op dit traject en tijdstip?

Ik zie inderdaad dat mijn collega Susan NS het niet helemaal goed heeft gelezen. Excuses daarvoor. Onze treinen worden inderdaad aan het eind van elke dag grondig schoongemaakt, zie het reinigen van treinen. Daarnaast worden de prullenbakken meermaal daags geleegd, maar spijtig om te lezen dat jullie opmerken dat dit niet bij alle treinen gebeurt. Het reinigen van de trein ligt zowel in handel van NedTrain (grondige reiniging) als Hago (reiniging op keerpunten e.d.). Ik zal dit intern nog even goed onder de aandacht brengen!

Reageer