Vertraging op traject Eindhoven-Den Bosch?

• 12 december 2014
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik reis vier dagen in de week van station Weert naar Den Bosch Oost. Normaal gesproken is dit geen probleem en kan ik overstappen, van de ene kant van het perron naar de andere kant, lekker snel, geen probleem, en heb ik misschien eens in de maand vertraging. De laatste weken is er echter heel erg veel vertraging op dit traject (meestal, maar niet altijd, tussen Den Bosch en Eindhoven en altijd 's ochtends), en ik heb het idee dat het niet aan het weer ligt. Er zijn geen perrons of sporen vrij, conducteurs ontbreken, treinen moeten op het laatste moment gepoetst worden, het koppelen lukt niet... En de stoptrein wacht nooit. Ik ben benieuwd of er iets aan de hand is op dit traject, want dit is normaal gesproken nooit zo erg.

Deze week alleen al ben ik drie van de vier dagen te laat gekomen op mijn werk en hoewel mijn werkgever begrijpt dat je met het openbaar vervoer af en toe te laat komt gaat het nu wel heel erg opvallen...

3 reacties

Hallo Mswts, Op welke dagen en tijdstippen ervaar je deze vertragingen meestal? Groet, Marjan
Hallo Marjan, ik reis op dinsdag tot en met vrijdag. Het was een tijdje heel erg op woensdag (toen had ik een week of vier achter elkaar vertraging) maar met de dag maakt het niet zo veel uit. Ik heb meestal de trein van 7.12 in Weert en mis dan de stoptrein naar Nijmegen die om 7.56 in Den Bosch vertrekt. Vaak heeft de intercity maar een minuut of vijf vertraging, maar dan mis ik dus net mijn aansluiting...
Bedankt voor de uitleg! We zullen kijken wat we kunnen betekenen voor je. Ik ga het melden.

Reageer